Úgy tűnik, egyre inkább! Legalábbis ez derült ki Futómű rovatunkban.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Úgy tűnik, egyre inkább! Legalábbis ez derült ki Futómű rovatunkban.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Az elmúlt években nem megy jól az Alfa Romeonak, annak ellenére sem, hogy az utóbbi időben rengeteg pénzt invesztáltak a márkába. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Néhány nappal ezelőtt hunyt el a modern autóipar egyik legnagyobb alakja. Ferdinand Piech nem kevesebbet ért el, mint hogy világcéggé az autóipar meghatározó vállalkozásává varázsolta a regnálása előtt középszerű Volkswagen csoportot. De Ferdinand Porsche unokája, az Öreg hogy jutott el a csúcsra?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Miért van zöld rendszáma egy nagy teljesítményű városi terepjárónak? Sokakban merült fel az elmúlt években ez a kérdés. A helyzet azonban hamarosan megváltozik, mivel átalakul a szabályozás. Itt a Jedlik Ányos Terv 2.0! A hírek szerint a CO2 kibocsátás alapján dől majd el, melyik autó kaphat zöld rendszámot. De mi lesz így a plug-in hibridekkel?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A napokban hunyt el Lee Iacocca. Bevándorlók gyerekeként került az egyik legnagyobb autóipari cég, a Ford élére, azt követően, hogy megalkotta a Ford Mustang ikonikus márkáját. Túl sikeres lett, kirúgták, így a padlóra került. De csak azért, hogy a komoly gondokkal küzdő Chyrsler megmentésével történelmet írjon. Futómű rovatunkban rá emlékezünk.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Megkeresi, merre jársz és ha olyan övezetben talál, ahol ez indokolt, akkor átvált elektromos hajtásra a BMW-d. Szép tervek 2025-re, ehhez már csak azt kell elérni, hogy fel is legyenek töltve azok az akkumulátorok. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Mindenki nagyon örült a hírnek, hogy a Renault és a Fiat összeolvad és így létrejöhet a világ harmadik legnagyobb autógyártója. Ha a Nissant is beveszik a buliba, akkor meg a világ legnagyobbja. Aztán elkezdődtek a tárgyalások és gyorsan véget is értek a jelek szerint. Mi történt?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A fő kérdés persze ez, ám messziről indulunk. Korábban felvetődött ugyanis, hogy a sofőrök némelyike miért dobja ki csikket és a szemetet az autójából? Először erre keresünk választ Várkonyi Gábor autós szakértővel. Aztán persze jön a többi kérdés a rebesgetett Nagy Autóipari Házasságról. Miért a Fiat? És miért a Renault? Miért most? Miért így?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Továbbra is vannak tervei Magyarországgal a Daimlernek, csak egy kicsit csúszik a második fázis, nyilatkozák a cég vezetői. De vajon azt a beszállítói ökoszisztéma is kibírja? Ráadásul elég komoly vállalást is tett a társaság a CO2 semlegesség irányába…Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Nem tét nélküli a hazai gazdaság számára a Daimler és BMW megszorítási terve: ha ugyanis a két prémiumgyártó végigviszi a kiszivárgott terveket, akkor az a magyar bővítések, fejlesztések visszafogásában jelentkezik.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS