2023. október 5., csütörtök 8-9 óraRészletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2023. október 5., csütörtök 8-9 óraRészletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A születésnaposok, névnaposok köszöntése után megemlékeztünk az Animáció Világnapjáról, megnéztük miről ír az online sajtó és hogyan nyit a tőzsde. Megtudtuk, hogy a zöld rendszámos járművek ingyenes parkolásának részleges megszüntetésén dolgozik a Főváros. Ébresztő rovatunkban arról beszélgettünk, hogy reagálnak a bankok a KATA változásra? Januártól változik a KATA, ami érdemben befolyásolhatja annak a mintegy 450 ezer egyéni vállalkozónak a hitelképességét, akik működési formát válthatnak, jövedelem pozíció és vállalkozás folytonossága okán. Hogyan reagálnak a bankok? Mit tehet a mezei KATÁs vállalkozó? Sándorfi Balázs, a Bankmonitor.hu ügyvezetője válaszolt a felvetődött kérdésekre. A fiatalok közül a legtöbben saját vállalkozásban szeretnének dolgozni. Ezt állapította meg egy kutatás – az anyagból a lényeg nem az innovation day, hanem a kutatás megállapításai, azok között több elég érdekes dolog is van. Vajon ki akar majd dolgozni? Az IKEA innovációiról és e-kereskedelmi törekvéseiről számolt be Palocsay Géza, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatója.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Miért van zöld rendszáma egy nagy teljesítményű városi terepjárónak? Sokakban merült fel az elmúlt években ez a kérdés. A helyzet azonban hamarosan megváltozik, mivel átalakul a szabályozás. Itt a Jedlik Ányos Terv 2.0! A hírek szerint a CO2 kibocsátás alapján dől majd el, melyik autó kaphat zöld rendszámot. De mi lesz így a plug-in hibridekkel?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Újraszabályozzák Magyarországon a zöld rendszám kérdését. CO2 kibocsátáshoz kötik majd a kiadását. De miért? Mi lesz azokkal, akiknek most van zöld rendszámuk? Zsótér Márton a KPMG e-mobilitás szakértőjével beszélgettünk. Majd folytatjuk a témát. Két fontos autóipari beszállító, a Bosch és a Continental technológiaváltás előtt áll, de nekik nehezebb dolguk van, mint az autógyártóknak, hiszen több gyártócég partnerük van. Csakhogy nem dőlt még el, mi lesz a jövő technológiája? De mit lép akkor a két cég? Futómű rovatunkban Várkonyi Gábor autós szakértőnk árulja el, aki legújabb kínai autópiaci fejleményekről is szót ejt. Piaci Hotspot rovatunban Szabó-Balogh Péter (Erste Befektetési Zrt.) szerepel. Célkeresztben a hong-kongi tüntetések tőkepiaci hatásai. A luxuscégek már érzik a hatását, például a makaói kaszinók, köztük a Wynn-csoport egységei is.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A zöld rendszám szabályozását többen is idejétmúltnak gondolják, hiszen a technológia igen gyorsan fejlődik. Kimaradt például anno, hogy a hatókörön kívül legyen kibocsátási értékhez is kötve, a nagy teljesítményű autók miatt erodálódott a szabályozás, ami most nem szerencsés, nem fenntartható és nem szolgálja a célt.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Kicsit erőtlenül kezdtük a hétfőt, de a hallgatók sem voltak nagyon aktívak. A lapszemle és tőzsdei összefoglaló után Makai Ferenc, az Öthét Egyesület elnöke beszélt arról, hogy milyen akció keretében segítenek hazavinni a bevásárlószatyrot. Majd, újra szabályozzák a zöldrendszámot – Ungár János, a Magyar Elektromobilitás Szövetség elnöke mondta el, mik a meglátásaik. Magyar infláció, amerikai munkanélküli adatok, ezekre számítunk a héten, Kovács Mihály András, az OTP elemzési senior szakértője azt is elmondta, pontosan miért.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
4 milliárd forintjába kerültek a zöld rendszámok eddig az adófizetőknek. Ráadásul elég érdekes, hogy az éppen 25 km-t elektromosan megtenni képes luxusterepjáróknak is jár.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Ok, megtudtuk miért és hogyan épült az ingatlankomplexum, azt is, hogy milyen ott élni. Na de, dolgozni milyen? Irodák a Tóparkban – Balla Ákos, a Balla Ingatlan tulajdonos ügyvezetője a helyszínen lévő Gede Balázsnak válaszolt. Kovács Bálint, az Equilor Befektetési Zrt. helyettes vezető elemzője mondta el, mi a helyzet a Magyar Telekommal a gyorsjelentés után, és beszélt a BÉT nyitásáról. Szuperzöld rovatunkban azt firtattuk, mennyibe kerül nekünk a zöld rendszám? Bucsky Péter a G7.hu újságírója válaszolt.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mi ez már megint? Hát csak annyi, hogy az aktuális EU-szabályozás miatt szólnunk kell, hogy sütiket használunk. Nem értem
Ahhoz, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk weboldalunkon, ebgedélyezned kell a sütiket. Ráadásul, az EU-szabályzatnak megfelelően ezt kötelesek is vagyunk közölni veled, neked pedig el kell fogadnod, azaz meg kell értened, hogy sütiket használunk. Ha nem fogadod el, akkor is látogathatsz minket, de biztosan nem lesz olyan szép és jó az oldal, ahogy mi azt szeretnénk. Még többet a sütikről itt: Cookie szabályzat.