2024. szeptember 17., kedd 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2024. szeptember 17., kedd 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2024. március 7., csütörtök 6:30-8 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Közösségi kereskedelemnek nevezzük azt, amikor valaki közvetlenül a közösségi médián adja el termékeit, a teljes vásárlói élmény a közösségi média felületén történik, a felfedezéstől kezdve egészen a rendelés leadásáig.
Palocsay Géza, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatója
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a „mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a „TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Táncika vagy biznisz? – a TikTok mint üzleti lehetőség. A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a „mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a „TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.
Egy cégnek ott kell-e lennie? Miért? Hogyan és mivel érdemes próbálkozni? Mennyibe kerül?
Hogyan termelhet pénzt közvetve és közvetlenül? Buza Balázs, az Intren kreatív tartalom és social media üzletágának vezetője.
ARANYKÖPÉS: Szilvási Lajos, magyar író.
FUTÓMŰ: Szkeptikus amerikaiak, lelkes kínaiak – Ki venne elektromos autót? A Deloitte rendszeresen publikál tanulmányokat az autóiparral kapcsolatban is, az idei “2022 Global Automotive Consumer Study” rengeteg kérdésre kitért. Digitalizáció, előfizetéses modellek, fizetési hajlandóság különböző extrákért vagy szolgáltatásokért, önvezetés megítélése, stb stb. Egy csomó érdekes és releváns téma annak kapcsán, hogy mi fogja alakítani a trendeket a világ autópiacain. Várkonyi Gábor, autós szakértő.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A közösségi médiával kapcsolatos kezdeti hurráoptimizmus mára odáig fajult, hogy a társadalom és a politika minden gondjáért-bajáért a techcégeket tesszük felelőssé. A közösségimédia-platformok kihasználják pszichés sebezhetőségeinket, véleménybuborékba zárnak minket, felgyorsítják a dezinformáció terjedését – mégis, egyre népszerűbbek, sőt, egyre csak több és több a felhasználójuk. A közösségi médiával még sokáig együtt fogunk élni, ezért működésüket etikusabbá és kockázatmentesebbé kell tenni.
Mi a baj a közösségi médiával?
Miért kellene szabályozni?
Hogyan és kinek kellene szabályoznia?
Nincs késő?
Milyen lenne az új közösségi média?
Berkes Rudolf, a Political Capital elemzője
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
AUTOWALLIS: Jó lett az elmúlt negyedév, de mit hoz a következő? Elmaradó volumenről, de javuló hatékonyságról számolt be az AutoWallis az elmúlt negyedévben. Olyannyira, hogy az idei évre tervezett 5,5-6,2 milliárdos EBITDA terv majdhogynem teljes egészében teljesült, hiszen az első 9 hónapban 5,7 milliárd forintot ért el a társaság. Ormosy Gábor, az AutoWallis Nyrt. vezérigazgatója.
ARANYKÖPÉS: Britney Spears
FUTÓMŰ: NorthVolt, a legmenőbb autómárkák a közösségi médiában. Várkonyi Gábor, autós szakértő.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Jön a felfordulás? Életbe lépett az új szerzői jogi törvény… Elvileg felborul a paródia gyártás, a mémek, a közösségi médián való tartalom közlés, a hirdetési pénzek elosztása, az iskolákban a képzési anyagok megosztása, a könyvtári könyvek elérhetősége, az online szerződések formái. Szóval sok minden.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Óriásit emelkedett Magyarországon a TikTok felhasználóinak száma. Kik és milyen szempontok alapján készítenek menedzselt formában tartalmakat, milyen bevételekre tesznek szert az influenszerek és milyen veszélyeket jelentenek a gyerekekre a szűrhetetlen tartalmak? Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Óriásit emelkedett Magyarországon a TikTok felhasználóinak száma. Kik és milyen szempontok alapján készítenek menedzselt formában tartalmakat, milyen bevételekre tesznek szert az influenszerek és milyen veszélyeket jelentenek a gyerekekre a szűrhetetlen tartalmak? Dévald Ákos, a Post for Rent head of talentje. Tőzsdenyitás: Buró Szilárd, az Equilor Befektetési Zrt. pénzügyi innovációs vezetője. NOPQ: pandúrgulyás. Kántor chef receptje.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...