2023.08.07., hétfő, 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2023.08.07., hétfő, 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
IT ROVAT: Hogyan csökkentsük marketing karbonlábnyomunkat? – Huszics György, a Crane alapítója, ügyvezető igazgatója
TŐZSDENYITÁS – Buró Szilárd, pénzügyi innovációs vezető
NOPQ: Vasárnapi ebéd? Így kell számolni…
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
TikTok menedzserek – Hogyan kell képezni a jövő vezetőit?
Teljesen megváltozott, hogy hogyan kell a jelenlegi fiatalokat, a jövő vezetőit tanítani. TikTok órási hatással van, a kb. 100 ezer TikTok influenszer emészthető és gyors információval látja el a követőit. A felhasználók egyszerre tanulnak és szórakoznak.
Ezzel szemben a Z-generáció tanulóinak csak kicsit több mint fele gondolja azt, hogy az iskola felkészítette az életre.
Egy nagyon zavaros, komplex, bizonytalan világban ahol a figyelemért küzdünk a fiatalokat teljesen új megközelítésben kell tanítani: mentorálni kell.
Változnak a példaképek. Az ipari korszakban, a hatékonyság, tőkemegtérülés és természet kiaknázásának korában a hierarchikus struktúrában autoriter vezető típus volt az ideál. Később az információs korszakban megszülettek a vizionárius, leader tipusú vezetők (Gates, Jobs), ahol az erő a tudásban rejlett. Ma a képzelőerő korszakát éljük, az alkotó-kreáló vezetők korát, ahol egyre nagyobb szerepet kap a neuroscience. Fontossá válik a profit mellett a környezet és az ember. Ma a piramis helyett gömb alakú szervezetekről beszélünk, amelyekben dolgozók hálózata kapcsolódik, a korábbi értékláncok helyett pedig ökoszisztémáról.
Az IBS-ben nem azzal foglalkoznak, hogy mi valaminek a jó vagy rossz módja, hanem esettanulmányokon, vita témákon keresztül vizsgálják, hogy mi működött, és mi nem, folyamatosan figyelve a piacot.
Julow Katalin, az IBS vezetés-szervezés oktatója
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a „mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a „TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Táncika vagy biznisz? – a TikTok mint üzleti lehetőség. A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a „mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a „TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.
Egy cégnek ott kell-e lennie? Miért? Hogyan és mivel érdemes próbálkozni? Mennyibe kerül?
Hogyan termelhet pénzt közvetve és közvetlenül? Buza Balázs, az Intren kreatív tartalom és social media üzletágának vezetője.
ARANYKÖPÉS: Szilvási Lajos, magyar író.
FUTÓMŰ: Szkeptikus amerikaiak, lelkes kínaiak – Ki venne elektromos autót? A Deloitte rendszeresen publikál tanulmányokat az autóiparral kapcsolatban is, az idei “2022 Global Automotive Consumer Study” rengeteg kérdésre kitért. Digitalizáció, előfizetéses modellek, fizetési hajlandóság különböző extrákért vagy szolgáltatásokért, önvezetés megítélése, stb stb. Egy csomó érdekes és releváns téma annak kapcsán, hogy mi fogja alakítani a trendeket a világ autópiacain. Várkonyi Gábor, autós szakértő.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A pandémia alatt felvirágzott a e-kereskedelem, és vele együtt nagy népszerűségre tett szert a ‘Buy Now, Pay Later’, vagyis a ‘Vásárolj most, fizess később’ fizetési megoldás. A TikTok anyavállalata, a ByteDance megkezdte az applikáció rendkívül sikeres algoritmusának értékesítését. A kínai kormány nem csak az Alibabának, hanem több tech-óriásnak is nekiment.
Palocsay Géza, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatója
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Névnaposok, születésnaposok köszöntése, Lapszemle, Tőzsdei helyzetkép. BUDAPEST TE CSODÁS: A Járókelő.hu legfrissebb bejelentései – Molnár Zsuzska, a Járókelő közhasznú Egyesület kommunikációs koordinátora. ÉBRESZTŐ TÉMA: Mit hozott a pandémia a nyelviskoláknak? Sokan padlóra kerültek már tavaly ősszel… – Berényi Milán, a Nyelviskolák Szakmai Egyesületének elnöke. KKV ROVAT: Az online térbe nyitnak a kkv-k. E-BIZNISZ: Mi a különbség a közösségi vásárlás és egy webshop között? – Draskovits Tímea, a Jófogás és Használtautó.hu apróhirdetési és ügyfélkapcsolati vezetője.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Segít az adataink védelmében a Google. A TikTok is. Na persze. Valós segítségről van szó a gyermekeink és adataink védelmében, vagy csak jól hangzó, de eddig is meglévő védelmi lehetőségről? Meg tudjuk egyáltalán védeni adatainkat, vagy simán hozzájárulunk minden információnk használatához? Hogyan legyünk tudatosabb felhasználók és szülők? Erdős Márton, a PC World Magazin főszerkesztője nem volt túl derűlátó…
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
IT ROVAT: Hogyan legyünk tudatosabb felhasználók és szülők? Vigyázzunk adatainkra – de tudunk? – Erdős Márton, a PC World Magazin főszerkesztője. EQUILOR TŐZSDENYITÁS: Török Lajos, vezető elemző. NOPQ: Papírpalackos whiskey, papírpalackos borok: egy új korszak kezdete a fenntartható italkultúráért.
Óriásit emelkedett Magyarországon a TikTok felhasználóinak száma. Kik és milyen szempontok alapján készítenek menedzselt formában tartalmakat, milyen bevételekre tesznek szert az influenszerek és milyen veszélyeket jelentenek a gyerekekre a szűrhetetlen tartalmak? Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Google Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mi ez már megint? Hát csak annyi, hogy az aktuális EU-szabályozás miatt szólnunk kell, hogy sütiket használunk. Nem értem
Ahhoz, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk weboldalunkon, ebgedélyezned kell a sütiket. Ráadásul, az EU-szabályzatnak megfelelően ezt kötelesek is vagyunk közölni veled, neked pedig el kell fogadnod, azaz meg kell értened, hogy sütiket használunk. Ha nem fogadod el, akkor is látogathatsz minket, de biztosan nem lesz olyan szép és jó az oldal, ahogy mi azt szeretnénk. Még többet a sütikről itt: Cookie szabályzat.