2024. szeptember 17., kedd 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2024. szeptember 17., kedd 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2024. május 14., kedd 6.30-8 óra
Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2024. április 16., kedd, 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2024. március 21., csütörtök 6:30-8 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2023. október 5., csütörtök 9-10 óraRészletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
IT ROVAT: Hogyan csökkentsük marketing karbonlábnyomunkat? – Huszics György, a Crane alapítója, ügyvezető igazgatója
TŐZSDENYITÁS – Buró Szilárd, pénzügyi innovációs vezető
NOPQ: Vasárnapi ebéd? Így kell számolni…
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
TikTok menedzserek – Hogyan kell képezni a jövő vezetőit?
Teljesen megváltozott, hogy hogyan kell a jelenlegi fiatalokat, a jövő vezetőit tanítani. TikTok órási hatással van, a kb. 100 ezer TikTok influenszer emészthető és gyors információval látja el a követőit. A felhasználók egyszerre tanulnak és szórakoznak.
Ezzel szemben a Z-generáció tanulóinak csak kicsit több mint fele gondolja azt, hogy az iskola felkészítette az életre.
Egy nagyon zavaros, komplex, bizonytalan világban ahol a figyelemért küzdünk a fiatalokat teljesen új megközelítésben kell tanítani: mentorálni kell.
Változnak a példaképek. Az ipari korszakban, a hatékonyság, tőkemegtérülés és természet kiaknázásának korában a hierarchikus struktúrában autoriter vezető típus volt az ideál. Később az információs korszakban megszülettek a vizionárius, leader tipusú vezetők (Gates, Jobs), ahol az erő a tudásban rejlett. Ma a képzelőerő korszakát éljük, az alkotó-kreáló vezetők korát, ahol egyre nagyobb szerepet kap a neuroscience. Fontossá válik a profit mellett a környezet és az ember. Ma a piramis helyett gömb alakú szervezetekről beszélünk, amelyekben dolgozók hálózata kapcsolódik, a korábbi értékláncok helyett pedig ökoszisztémáról.
Az IBS-ben nem azzal foglalkoznak, hogy mi valaminek a jó vagy rossz módja, hanem esettanulmányokon, vita témákon keresztül vizsgálják, hogy mi működött, és mi nem, folyamatosan figyelve a piacot.
Julow Katalin, az IBS vezetés-szervezés oktatója
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a „mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a „TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Táncika vagy biznisz? – a TikTok mint üzleti lehetőség. A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a „mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a „TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.
Egy cégnek ott kell-e lennie? Miért? Hogyan és mivel érdemes próbálkozni? Mennyibe kerül?
Hogyan termelhet pénzt közvetve és közvetlenül? Buza Balázs, az Intren kreatív tartalom és social media üzletágának vezetője.
ARANYKÖPÉS: Szilvási Lajos, magyar író.
FUTÓMŰ: Szkeptikus amerikaiak, lelkes kínaiak – Ki venne elektromos autót? A Deloitte rendszeresen publikál tanulmányokat az autóiparral kapcsolatban is, az idei “2022 Global Automotive Consumer Study” rengeteg kérdésre kitért. Digitalizáció, előfizetéses modellek, fizetési hajlandóság különböző extrákért vagy szolgáltatásokért, önvezetés megítélése, stb stb. Egy csomó érdekes és releváns téma annak kapcsán, hogy mi fogja alakítani a trendeket a világ autópiacain. Várkonyi Gábor, autós szakértő.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...