Az amerikai haditengerészet elit alakulata fejlesztette ki a TRX-et, amely mára az egyik leginnovatívabb fitnesz eszközzé vált világszerte.
Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Az amerikai haditengerészet elit alakulata fejlesztette ki a TRX-et, amely mára az egyik leginnovatívabb fitnesz eszközzé vált világszerte.
Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Az eredeti EURO7-es tervek messze túllőttek a célon, és de facto a végét jelentették volna a belsőégésű motoros autók új autóként történő forgalomba helyezésének nagyjából az évtized közepétől. Egy ma napvilágra került módosítási terv szerint a sarkalatos pontokat kivették a javaslatból, azaz a hideg indítás utáni, emelkedőn padlógázzal vontatmányt húzó, extrémnek tekinthető körülmények károsanyag kibocsátási szintjei nem lesznek mérvadóak, ehelyett a megvalósíthatóan extrém alacsony kibocsátást tűzik ki célul, amivel természetesen az autóiparnak sincs problémája. Van viszont az eddig angyalként, ma inkább ördögként emlegetett Plug-in hybridekkel. Egykor a plug-in hibrid autók voltak a klímatudatos sofőrök kedvencei. Ám egyes szakértők szerint nem tesznek jót a környezetnek, ezért a szigorúbb európai szabályok ellenére fokozatosan megszüntethetik gyártásukat.
Várkonyi Gábor autós szakértő foglalja össze az autós világ történéseit.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Az autópiaci helyzet változik. Főleg az Euro7 belengetésével. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Talán a tavalyi mélypontnál jobb lesz a csokinyuszik eladási száma az idén, mivel ebben az évben már lehetett kalkulálni a pandémia által befolyásolt fogyással. A bizonytalanság azért is érinti érzékenyen ezt a területet, mert fél évvel előre kell elkezdeni a gyártást. Amikor a polcokon megjelenik a csokinyuszi, a gyártósorokon már a télapók utaznak. Milyen innovációkat lehet még alkalmazni ezen a területen? Intődy Gábor, a Magyar Édességgyártók Szövetsége szervezeti titkára mutatta be a terület működését.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Jön a Húsvét, fogy a sonka. De mennyi? Visszaesett a fogyasztás a pandémia miatt, vagy nem? Hogyan lehet elszállítani a boltokba a kimagasló mennyiségű sonkát? Milyen eyüttműködések jönnek létre, hogy minél gyorsabban és gördülékenyebben jusson el a hús a vágóhídtól az asztalig? Garamvölgyi Glória, a Waberer’s-Szemerey Logisztika (WSZL) Kft. kereskedelmi igazgatója és Lupsa Edina, a Pick Szeged Zrt. logisztikai vezetője ismertette velünk a folyamatot.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A nyár szabad lesz, hallhattuk a mai miniszterelnöki nyilatkozatban. Nyitnak a turistaparadicsomok, miközben a fertőzések és az elhalálozások száma a csúcsokon. Persze nem mindenhol. Maradjunk itthon, vagy menjünk olyan helyre, ahol nincs ilyen mértékű vírusveszély? Mi a veszélyesebb? Lesz újraindulás, mi a nyári menetrend, várható újra leállás? Kérdések és válaszok az utazási rovatban.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A pandémia ideje alatt sokan kényszerültek mozgásra otthon, mivel az edzőtermekbe csak hivatásos sportolók járhattak. Egyik legkedveltebb mozgásforma a kettlebell lett, de szakértői felügyelet nélkül lehet, hogy többet árt, mint használ. Mi az a kettlebell? Miért van szükség – youtube videók helyett – szakértői segítségre? Gerlai Zoltán SFG2 kettlebell instruktort kérdeztük.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
VW Power Day és BMW Annual Accounts volt a héten, nagyon mélyreható bejelentésekkel. Ki merre tart? Megmaradnak az autógyártó cégek a realitás talaján?
Várkonyi Gábor autós szakértő foglalja össze a hallottakat.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Aktuálisan több Trabant van forgalomban Németországban, mint Tesla. A forgalomban lévő Trabantok száma ráadásul nőtt is az elmúlt években, annak ellenére, hogy 30 éve nem gyártják már őket. Aktuálisan 38.173-nak van rendszáma és biztosítása. Csak az elmúlt évben több, mint 1000 darabot helyezte újra forgalomba, vélhetően gyűjtők.
Várkonyi Gábor autós szakértő a meghökkentő neveket tartalmazó TOP10-es elektromos autó eladási listáról.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Eltérően értelmezik többen is már az eddigi szabályozást is, kiskapuk is vannak. Versenyszervezők kértek jogértelmezést és egyértelműnek tartják, hogy nem szabad trükközni, nem lehetnek az erdőben sem futóversenyek. Mit lehet csinálni legálisan a természetben, ki rendezhet versenyt és ki nem?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mi ez már megint? Hát csak annyi, hogy az aktuális EU-szabályozás miatt szólnunk kell, hogy sütiket használunk. Nem értem
Ahhoz, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk weboldalunkon, ebgedélyezned kell a sütiket. Ráadásul, az EU-szabályzatnak megfelelően ezt kötelesek is vagyunk közölni veled, neked pedig el kell fogadnod, azaz meg kell értened, hogy sütiket használunk. Ha nem fogadod el, akkor is látogathatsz minket, de biztosan nem lesz olyan szép és jó az oldal, ahogy mi azt szeretnénk. Még többet a sütikről itt: Cookie szabályzat.