154 milliárd forintot ad az EU a 3-as metróra, ami jóval több, mint az eredeti 137 millárd. Na de, mire lesz elég ez az összeg? Sajnos nem túl sokra.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
154 milliárd forintot ad az EU a 3-as metróra, ami jóval több, mint az eredeti 137 millárd. Na de, mire lesz elég ez az összeg? Sajnos nem túl sokra.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Energetikai célú lakossági beruházásokra kínál ingyenhitelt a Magyar Fejlesztési Bank. Nulla százalékos a kamat, nincs rejtett költség, jó hosszú a futamidő, egyszerű igényelni. Túl szép mindez, hogy igaz legyen? Kinek jár és kinek nem? Mire vehető igénybe? Jelzálog kerül-e a házra miatta? Mi van, ha előtörlesztené valaki?
Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Nekünk a jelek szerint nem nagyon megy a közlekedésfejlesztés. Az M1 felújítása komoly dugókkal jár. Az M3 metró rekonstrukciója hosszas viták után valósul meg. A regionális gyorsvasúthálózat fejlesztésére talán nincs is szükség. Az esztergomi és a pécsi vasútvonal megújhodása nem zökkenőmentes. Miért történik mindez így?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A név- és születésnaposok köszöntése, valamint a tegnapi nap tőzsdei összefoglalója és a lapszemle természetesen ma sem maradhat el. De aztán egy igazán veretes téma: tegnap összeomlott Európa légiközlekedése. Hogy történhetett ez? Csak nem hackerek? Frész Ferenc (Cyber Services Zrt.) segít kibogozni a szálakat. KKV rovatunkban a szektort érintő hírekből szemezgetünk. Szó esik egy átverős kkv-nek címzett levélről…Aztán közlekedés. Andó Gergővel (Közlekedésvilág lapcsoport) jó korán belekezdünk, mert van téma dögivel. Bemelegítésként az M1-es felújításának kérdéseivel borzoljuk a kedélyeket.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Rápillantunk a nemzetközi tőzsdékre, majd a magyar ingatlanpiacra. Négy éve nem volt ennyi lakás adásvétel. Az okokat Benedikt Károly (Duna House) boncolgatja. A nemzetközi hírek közül kis bitcoin csárt elemzés és kis kék metró felújítás fér bele. Aztán egy jó hírt hoz a cariprazinról Beke Zsuzsa (Richter Gedeon Nyrt.) Végül bezárjuk a pesti tőzsdét, méghozzá remek hangulatban, az Equilor Zrt. munkatársának közreműködésével.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mi lesz veled M1-es autópálya? Budapest és Győr között helyenként szörnyű állapotban van az M1-es autópálya, a kátyúk miatt több szakaszon már 80-100 km/órás sebességkorlátozást vezettek be. Márciusban 14 kilométernyi szakaszon indul egy nagyobb felújítás. Andó Gergellyel, a Közlekedésvilág lapcsoport lapigazgatójával beszélgettünk a sztráda állapotáról. Vége a német dízelkorszaknak? Február 22-én a lipcsei Szövetségi Közigazgatási Bíróságon döntés születhet az Euro 6-osnál alacsonyabb besorolású dízel motorral szerelt autók német nagyvárosokból történő kitiltásáról. Várkonyi Gábortól, állandó autós szakértőnktől kértünk az ügyben véleményt. Véget ér a Microsoft telefonos kalandja. Gálffy Csaba, a hwsw.hu szerkesztője emlékezett meg a Windows Phoneokról. A tőzsde zárás előtti perceiről Kovács Bálint, az Equilor Befektetési Zrt. elemzője számolt be.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Beszéltünk már erről, de az alap álláspont az volt, hogy eddig ezt nem fizették meg a vevők. Ám, a helyzet változott.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
November elején kezdődik a 3-as metró felújítása. 2018 év végéig a Váci úton mindkét oldalon eltűnik majd egy-egy sáv azért, hogy ott közlekedhessenek a metrópótló buszok.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Súlyos bírsággal és komoly plusz költség is lehet a szabálytalan lakásfelújítás vége. Na, de mi az, hogy szabálytalan? Hát a saját ingatlannál nem azt tesz a tulajdonos, amit akar?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Hetek kérdése és elkezdődik a hármas metró felújítása. Nem kell hozzá nagy jóstehetség, hogy óriási dugókat, torlódásokat vízionáljunk a fővárosi közlekedésben. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mi ez már megint? Hát csak annyi, hogy az aktuális EU-szabályozás miatt szólnunk kell, hogy sütiket használunk. Nem értem
Ahhoz, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk weboldalunkon, ebgedélyezned kell a sütiket. Ráadásul, az EU-szabályzatnak megfelelően ezt kötelesek is vagyunk közölni veled, neked pedig el kell fogadnod, azaz meg kell értened, hogy sütiket használunk. Ha nem fogadod el, akkor is látogathatsz minket, de biztosan nem lesz olyan szép és jó az oldal, ahogy mi azt szeretnénk. Még többet a sütikről itt: Cookie szabályzat.