Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Millásreggeli podcast – Újratervezés Ács módra, PartCafé

2025-01-24

2025. január 24., péntek 9-10 óra

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2025/01/cafe_radiocafe98_20250124-0900.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: balaton, fapados, fapados rovat, idegenforgalom, PartCafé, programok, rádióműsor, turizmus, Ügyfélszolgálat, wizz air

Millásreggeli podcast: Cofidis, mibe fektessünk?, Dark Web

2025-01-17

2025. január 17., péntek 8-9 óra

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2025/01/cafe_radiocafe98_20250117-0800_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: 2025 trump, adatok, adatszivárgás, állampapír, aranyköpés, befektetés, biológus, cofidis, dark web, dollár, e-mail, euró, felhasználó, fodor dénes, hacker, hiteles, incidens, kamat, Karikó Katalin, kutatás, kuti ákos, lakcím, magyar, MBH, név, Nobel-díj, nulladik faktor, PMÁP, részvény, részvénypiac, sárik csaba, sötét, személyes, szórakozás, támadás, tudomány, Ügyfélszolgálat, white hat It security

Reklámtorta, amerikai infláció, okos ügyfélszolgálat

2022-04-11

NÉVNAPOK, SZÜLETÉSNAPOK, ÉVFORDULÓK.

LAPSZEMLE, TŐZSDEI HELYZETKÉP.

BUDAPEST, TE CSODÁS: Hírek a fővárosból és környékéről.

ÉBRESZTŐ TÉMA: Felzabálják a magyar reklámtortát a techóriások

Annak ellenére, hogy a COVID-hatás erősen jelen volt 2021-ben is, tavaly abszolút értékben növekedni tudott a média- és kommunikációs piac. Ennek a növekedésnek egyértelmű haszonélvezői a globális digitális platformok (Google, Facebook stb.), amelyek volumene 2021-ben 2020-hoz képest további 28,2%-kal növekedett és így már a magyar médiaköltések egyharmada a globális digitális szereplőknél csapódik le.

Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke

HETI KITEKINTŐ: Amerikai infláció, EKB kamatdöntés

Egyesült Államok márciusi inflációs mutatói a várakozások szerint további gyorsulásról árulkodnak majd. A headline index februárban 7,9%-ra gyorsult éves összevetésben, ami 1982 januárja óta nem látott szint, míg a maginfláció 6,4%-ra emelkedett, amire 1982 augusztusa óta nem volt példa.
Az euróövezetben az EKB Kormányzótanácsa egyre nehezebb helyzetbe kerül. Egyrészt az euróövezet gazdasága recesszióhoz közelít, bár a 2021-től tapasztalható nagymértékű áthúzódó hatás miatt a GDP éves szinten még így is 2-3%-kal nőhet. Másrészt a lassuló növekedéshez az Európai Központi Bank előrejelzését jóval meghaladó infláció társul.

Eppich Győző, az OTP Elemzési Központ elemzője

DAKTELA: Magyarországon folytatja terjeszkedését a régió leggyorsabban növekvő omnichannel okosügyfélszolgálati szolgáltatója

A kis kétszemélyes garázscégből alig tíz év leforgása alatt Csehországban piacvezetővé vált Daktela Magyarországon terjeszkedik tovább Szlovákia, Lengyelország, az Egyesült Királyság, Dubaj és a Fülöp-szigetek után.

Szilágyi Márk, a Daktela magyarországi igazgatója

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/04/JazzyRadio_2022-04-11_06_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: infláció, kamat, kamatdöntés, reklám, reklámtorta, Ügyfélszolgálat

Mesterséges intelligencia: csak a nagyok tudják megfizetni?

2022-03-30

A mesterséges intelligenciáról rengeteg szó esik, viszont elég kevés a gyakorlati bevezetés itthon. 2018-ban az egyik nagy magyar telekom szolgáltató úgy döntött, hogy merészet lép. Annak érdekében, hogy jelentősen csökkenhessen a várakozási idő és növekedjen az ügyfelei elégedettsége, bevezette Vandát az első magyarul beszélő ügyfélszolgálati asszisztenst. De csak a nagyoknak van ilyen lehetősége?

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/03/KKV.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: KKV Címkék: digitális ügyfélszolgálat, digitalizáció, kkv, mesterséges intelligencia, Ügyfélszolgálat, Vanda

Élelmiszersegély, robotasszisztens, digitális banfiók

2022-03-30

NÉVNAPOK, SZÜLETÉSNAPOK, ÉVFORDULÓK.

LAPSZEMLE, TŐZSDEI HELYZETKÉP.

BUDAPEST, TE CSODÁS: Hírek a fővárosból és környékéről.

ÉBRESZTŐ TÉMA: 100 ezer konzerv a menekülteket befogadó szervezeteknek. A Magyar Élelmiszerbank legújabb programja azokat a karitatív szervezeteket segíti, akik az ukrajnai háború elől menekülőket szállásolnak el. Tartós élelmiszerrel, bébiétellel, higiéniai termékekkel és édességgel is segítik a menekültek befogadását. Lehet adományozni is: a Magyar Élelmiszerbank Egyesület segélyalapot hozott létre, hogy az ukrajnai háború bombázásokkal sújtott térségeiben rekedt embereknek segítsen. Az összegyűlt pénzadományokat Egyesületünk teljes egészében az Ukrán Élelmiszerbankot működtető Kijevi Jótékonysági Alapítvány számára továbbítja. Ukrajnai testvérszervezetünk önkéntesei a háború kitörése óta több mint 640 ezer kiló élelmiszert juttattak el óvóhelyekre, kórházakba, valamint idős embereket és fogyatékkal élőket gondozó intézményekbe. Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank külső kapcsolatok igazgatója.

KKV: Mesterséges intelligencia – csak a nagyok tudják megfizetni? A mesterséges intelligenciáról rengeteg szó esik, viszont elég kevés a gyakorlati bevezetés itthon. 2018-ban az egyik nagy magyar telekom szolgáltató úgy döntött, hogy merészet lép. Annak érdekében, hogy jelentősen csökkenhessen a várakozási idő és növekedjen az ügyfelei elégedettsége, bevezette Vandát az első magyarul beszélő ügyfélszolgálati asszisztenst. Gombár György, az Avaya Magyarország ügyvezetője.

E-COMMERCE: Tízből négy magyar soha többé nem menne be a bankfiókba. A Comnica és az NRC országos online lakossági kutatásának főbb megállapításai: minden második ügyfél szerint bankban ügyet intézni ma már olyan, mint postán feladni a sárga csekket; bár nagy részük jól eligazodik az online folyamatokban, 52 százalékuk szerint azért a digitális térben is jól jönne a személyes segítség, amikor elakadnak; ha bármilyen ügyet el tudnának intézni okostelefonon vagy laptopjukon keresztül, többé be sem tennék a lábukat a bankba. Horváth Gergely, a Comnica üzletfejlesztési igazgatója.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/03/JazzyRadio_2022-03-30_06_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: asszisztens, bankfiók, elégedettség, konzerv, Magyar Élelmiszerbank, menekültek, mesterséges intelligencia, Tartós élelmiszer, Ügyfélszolgálat

Amazon újra, tőzsdei plusszok, túrógombóc

2021-10-14

Az Amazon már a spájzban van! Most már tényleg nem kell sokat várni arra, hogy magyar nyelvű értékesítési felülettel, magyar ügyfélszolgálati csatornákkal is megjelenjen a világ legnagyobb e-kereskedője hazánkban. de ha itt lesz, milyen változásokat hoz majd a magyar e-kereskedelemben? Koi Tamás, a hwsw.hu szakírója.  TŐZSDENYITÁS – Vavrek Zsolt, az Equilor Befektetési Zrt. lakossági üzletág igazgatója. NOPQ: Magyar túrógombócon ámul a világ! Magyar receptet osztott meg a Michelin Guide Instagram oldala: a világhírű kalauz a St. Andrea Restaurant és Kollár Endre séf túrógombócát választotta csütörtöki hírnek. A most bemutatott desszert a Michelin Guide magyar gasztronómiáról szóló sorozatának része, a nagy presztízsű kalauz online felületét közel két és fél millióan követik. A St. Andrea túrógombócának receptje angol nyelven jelent meg, kifejezetten otthon elkészíthető verzióban. Kollár Endre, a St. Andrea Restaurant séfje.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/10/MillasReggeli_20211014_0900_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: amazon, gasztronómia, Michelin, Michelin Guide, St. Andrea, tőzsdenyitás, túrógombóc, Ügyfélszolgálat

CX vs. AI: a technológia szerepe az ügyfélélményben

2021-10-11

Az ügyfélszolgálati tevékenység hagyományosan emberi feladat. Talán mindig is az marad, hiszen a gépekből hiányzik az empátia és az érzelmi intelligencia, ami ehhez a munkához kell. Hol jöhet mégis szóba a gépi tanulás felhasználása az ügyfélélmény megteremtésében vagy emelésében?

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/10/HEUREKA.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Heuréka-élmény Címkék: AI, algoritmus, chatbot, customer journey, CX, MI, személyes ügyfélszolgálat, technológia, ügyfélélmény, Ügyfélszolgálat, ux

Felgyorsult digitalizáció és chatbotok a Vízművek ügyfélszolgálatán Csak online elérhető tartalom

2021-08-05

Amikor a járvány beütött, pillanatok alatt kellett otthoni üzemmódra átállítani a vízművek ügyfélszolgálatát is, ma viszont számos hasznos tapasztalattal készülhetnek a poszt-covid világ kihívásaira. Hogyan vezették be chatbotokat, mit tudnak a gépek és mihez kellenek az emberek? Girasek Balázs, a Fővárosi Vízművek értékesítési és ügyfélszolgálati igazgatója mesélt a részletekről.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/08/Uzsonnakamat-210805.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: chatbot, fővárosi vízművek, Ügyfélszolgálat

Megváltoztatta az ügyfeleket és az ügyfélszolgálatot is a koronavírus Csak online elérhető tartalom

2021-07-15

Milyen volt a Covid-19 hatása a személyes ügyfélszolgálatra? Hogyan és mi változott az ügyfelek és a szolgáltatók magatartásában, hozzáállásában? Mi történt az MVM ügyfélszolgálatán? A fizetési hajlandóság javult, vagy romlott a pandémia alatt? Mi várható a jövőben?

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/07/Uzsonnakamat-210715-Major-Gyorgy-MVM.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: koronavírus, mvm, pandémia, Ügyfélszolgálat, videochat

Ügyfélszolgálatok, adókozmetika, büntetett techgigászok

2019-12-11

Árpádok ünnepelnek ma, mi pedig Alekszandr Iszajevics Szolzsenyicin Irodalmi Nobel-díjas orosz író születésének napjára emlékezünk. Majd lapszemlézünk és tőzsdézünk. Le Marietta, a Járókelő.hu alapítójával való beszélgetésből kiderült, melyik a legjobb és legrosszabb városi ügyfélszolgálat. Mindenki előtt ismert, hogy a cégtulajdonosok „szépíteni” szokták az év végi eredményt, hogy csökkentsék az adót. Biztos, hogy ez megéri? Hosszútávú cégstratégiára fókuszáló beszélgetést folytattunk Sándorfi Balázzsal, a Bankmonitor.hu ügyvezetőjével. E-commerce rovatunkban a techóriások kapcsán kibontakozó élesedő európai (főleg francia)-amerikai ellentétről beszélgettünk Palocsay Gézával, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatójával.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2019/12/MillasReggeli_20191211_0645.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: Alekszandr Iszajevics Szolzsenyicin, büntetés, társasági nyereségadó, techóriások, Ügyfélszolgálat

  • 1
  • 2
  • Következő oldal »
  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!