2024. november 26., kedd 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2024. november 26., kedd 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Ügyfél elégedettség, dolgozói elégedettség, tartós win-win partneri kapcsolatok. A Bain and Company alkalmazásában álló Fred Reichheld alternatív megoldást fejlesztett ki a fogyasztói elégedettség és lojalitás mérésére. A Net Promoter Score (NPS) először a Harward Business Review-ban jelent meg 2003-ban. Egy egyszerű kérdésen alapszik a módszer. Ez pedig a következő: Mennyire valószínű, hogy ajánlanák a céget/szervezetet barátaiknak, kollégáiknak? 0-tól 10-ig lehet pontozni, kezdve az „egyáltalán nem”-től egészen a „kimondottan ajánlanám”-ig. Borbély Zoltán, a Schiller Flotta Kft ügyvezetője.
ARANYKÖPÉS: Virginia Woolf.
ÉSZJÁTÉK: Repülőgépalkatrész-javító céget hozott létre a Tungsram csoport. Kétmilliárd forintos alaptőkével új cég jött létre a Tungsram csoporton belül, a Tungsram Aero Space Power Kft. repülőgépek hajtómű-alkatrészeinek javításával, karbantartásával foglalkozik, és egy világszerte 100 milliárd dolláros piacra készül betörni.Kürthy Attila, a Tungsram Aero Space Power Kft. igazgatója.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Az ügyfélszolgálati tevékenység hagyományosan emberi feladat. Talán mindig is az marad, hiszen a gépekből hiányzik az empátia és az érzelmi intelligencia, ami ehhez a munkához kell. Hol jöhet mégis szóba a gépi tanulás felhasználása az ügyfélélmény megteremtésében vagy emelésében?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
MIHÁLOVITS GAZDA: Tejjel mézzel folyó Kánaán helyett tömeges állatvágás? – Gondok a szarvasmarha ágazatban. A tömeges állatlevágások elkerülése érdekében törvénymódosításokat kér az agrárminisztertől a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. Az elmúlt évben tapasztalt költségnövekedés ellehetetleníti az állattenyésztéssel foglalkozó gazdaságok működését, a jelenlegi előrejelzés szerint a folyamat megállíthatatlannak tűnik, így napról napra romlik a tejtermelők helyzete. Istvánfalvi Miklós, a Tej Terméktanács elnöke. TŐZSDENYITÁS – Török Lajos, az Equilor Befektetési Zrt. vezető elemzője. HEURÉKA-ÉLMÉNY: A technológia szerepe az ügyfélélmény megteremtésében. Mennyire kell a CX-hez az MI? Avagy az algoritmusok szerepe a személyre szabott ügyfélszolgálati tevékenységben. Kiss Gergely, az Attrecto Zrt. vezérigazgatója.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A mezőgazdaság alapú társadalmat és gazdaságot felváltotta az ipari társadalom, ma pedig már az experience economy világában élünk. Az egydimenziós termék előállítás és értékesítés már nem életszerű, a szolgáltatások skálázása pedig alap. Multiple world, uswer experience, ultra haptics – csak pár kifejezés, melyek segítenek megérteni a jövő üzleti modelljeit.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...