2024. november 26., kedd 8-9 óra
EPIC STORIES: Márkaérték növelés a digitális ügyfélkapcsolódás révén
A vállalkozások számára a digitális felületeken való megjelenés elvárás, de elég vegyes a kép, hogy ki hogyan él ezzel a lehetőséggel. Összehasonlítani nehéz, hogy egy adott vállalkozás mennyivel termelne többet vagy mennyivel lennének elégedettebbek a vásárlói, ha kiemelkedő ügyfélélményt adnának online (is). A Hellobiznisz küldetése részben éppen az, hogy fejlessze a vállalkozói ügyfeleinek a digitális és egyéb üzleti tudatosságát. E cél mentén készült el egy teljesen új portál a Shiwaforce-szal közös együttműködésben. Barna Péter, a Telekom márkainnovációs vezetője és Hoffmann Bence, a Shiwaforce általános vezérigazgató-helyettese.
ARANYKÖPÉS: „Sose mondtam, hogy hát, nekem ez sincs, nekem az sincs. Azt mondtam: nekem ilyenem még nincs, de meg fogom szerezni.” – Ma lenne 85 éves Tina Turner, amerikai énekesnő (1939)
NULLADIK FAKTOR: Ha elkaptuk a zsarolóvírust…
Zsarolóvírus-támadás érte a Védelmi Beszerzési Ügynökséget (VBÜ), a hekkerek titkosították a magyar katonai és rendvédelmi szervek védelmi és biztonsági beszerzéséért felelős állami cég fájljait, és ötmillió dolláros váltságdíjat kértek a feloldásukért, különben nyilvánosságra hozzák azokat. Mit lehet tudni az ügyről? Ennek kapcsán kik lehetnek célpontok? Hogyan lehet védekezni? Sárvári Nicholas, CNS Risk Ltd. cégvezetője.
ÉSZJÁTÉK: Elhúzódik a recesszió, kevesebb a szállítani való
A kisebb árumennyiség és az extrém mértékben növekvő költségek súlyos válságba taszították a szállítmányozási ágazatot Magyarországon. Sok cég a túlélésért küzd, és áremelésre, leépítésre kényszerül. Lajkó Ferenc, a DigiLog Consulting iparági szakértője.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...