Az egyik legnagyobb váltás a céges kultúrában az ügyfélközpontúságra való átállás. Ügyfélként pedig értelmezhető egy cég leányvállalata is, vagyis a céghálózat belső működésében is fontos egy ilyen változás, nem csak a szolgáltató és lakossági ügyfelei számára.
Jó a cégnek, jó a dolgozóknak, jó az ügyfélnek, mi az?
Fejlesztések segítették a DPD-t a növekvő kiscsomag szállítási feladatok lebonyolításában 
A közúti kiscsomag szállítás egyik nyertese volt a járványnak. Sokkal több ember vásárolt online, így a csomagszámok is jelentősen nőttek. Az összkép azért nem ennyire rózsás, hiszen a B2B üzletág visszaesése mellett következett be a B2C felfutása, de összességében a piac egésze komoly növekedést könyvelhetett el.
A személyes kapcsolattartásra durva járványhelyzetben is van igény 
A különböző típusú biztosításokat teljesen eltérő módon érintette a koronavírus-járvány. A kockázati életbiztosításoknál például erősen növelte a keresletet, másoknál visszaesést okozott. Ehhez kellett a biztosítóknak villámgyorsan alkalmazkodniuk nem csak a termékfejlesztés révén, hanem az ügyfélkiszolgálás folyamatainak újragondolásával. Hogyan gyorsították fel a digitalizációhoz kapcsolódó folyamatokat és miért maradt fenn komoly ügyféligány a személyes kapcsolattartása a járvány […]
Felgyorsult digitalizáció és chatbotok a Vízművek ügyfélszolgálatán 
Amikor a járvány beütött, pillanatok alatt kellett otthoni üzemmódra átállítani a vízművek ügyfélszolgálatát is, ma viszont számos hasznos tapasztalattal készülhetnek a poszt-covid világ kihívásaira. Hogyan vezették be chatbotokat, mit tudnak a gépek és mihez kellenek az emberek? Girasek Balázs, a Fővárosi Vízművek értékesítési és ügyfélszolgálati igazgatója mesélt a részletekről.
Csomagban kaptuk – Egy ágazat, amelyik sokat köszönhet a pandémiának 
Kevés olyan gazdasági ágazat van, amelyik nem sínylette meg a koronavírus járványt. A csomagküldő szolgáltatással foglalkozó társaságok azonban sokat profitáltak a pandémia nyomában járó korlátozásokból. Persze ez az üzlet sem volt fenékig tejfel, hiszen hirtelen kellett alkalmazkodniuk a brutáslisan megnövekedett kereslethez. Megvizsgáltuk, hogyan is nézett ki mindez testközelből? Milyen hatással volt a pandémia a csomagszállításokra? […]
Hogyan hatott a koronavírus az életbiztosítási piacra? 
Hogyan haott a Covid-19 és a vírus miatt kialakult helyzet az életbiztosítási piacra? Hogyan alakult a biztosítások állomány a pandémia alatt? Mik okozhatták ezt a változást?
Megváltoztatta az ügyfeleket és az ügyfélszolgálatot is a koronavírus 
Milyen volt a Covid-19 hatása a személyes ügyfélszolgálatra? Hogyan és mi változott az ügyfelek és a szolgáltatók magatartásában, hozzáállásában? Mi történt az MVM ügyfélszolgálatán? A fizetési hajlandóság javult, vagy romlott a pandémia alatt? Mi várható a jövőben?
A járvány után éledező utasbiztosítási piacnak még innovációra is van ereje 
Az idegenforgalom az egyik legnagyobb vesztese a járványnak. Természetesen az ágazatban tevékenykedő biztosítóknak is fájt az elmúlt időszak. Azt, hogy a Europ Assitance az átlagnál is jobban vészelte át ezt az időszakot, főleg annak köszönheti, hogy több lábon áll.
A lakosság nagyot lépett előre banki digitalizációban a járvány idején 
A pandémia alaposan felforgatta a pénzügyeket is, hiszen nem volt mód arra, hogy valaki személyesen, a bankfiókban intézze az ügyeit. De vajon sikerülte kiváltani online megoldásokkal a megszokott ügyintézési módszereket?
Idén 30 éves az NN Biztosító Magyarországon 
A 2010-es válság jelentős hatást fejtett ki a pénzügyi szolgáltatások piacára. Hogyan alakult azóta az életbiztosítási piac?