Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Jó a cégnek, jó a dolgozóknak, jó az ügyfélnek, mi az? Csak online elérhető tartalom

2021-09-10

Az egyik legnagyobb váltás a céges kultúrában az ügyfélközpontúságra való átállás. Ügyfélként pedig értelmezhető egy cég leányvállalata is, vagyis a céghálózat belső működésében is fontos egy ilyen változás, nem csak a szolgáltató és lakossági ügyfelei számára.

Major György, az MVM ügyfélszolgálati igazgatója korábban beszélt a Covid-hatásról a személyes ügyfélszolgálatra, most a céges kultúráról váltottunk pár szót. Milyen előnyei vannak egy ilyen ügyfélközpontú szervezetnek? Milyen konkrét lépéseket tesznek, hogy az MVM-nél biztosított legyen ennek kialakulása? Ez a tanuló, ügyfélközpontú vállalati kultúra mennyire segítette az MVM szervezetét, hogy átvészelje a pandémiát?

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/09/Uzsonnakamat-210909-Major-Gyorgy-MVM.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: céges kultúra, mvm, ügyfélközpontúság, váltás

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!