2024. február 26., hétfő 6:30-8 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2024. február 26., hétfő 6:30-8 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
2023. szeptember 13., szerda 6:30-8 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Hogyan kommunikálhatnak a különböző érintettséggel rendelkező nagyvállalatok a háború alatt? Hogyan lehet krízisre felkészíteni a jövő cégvezetőit, marketingeseit? Hogyan írja át a tananyagot a háború? Nagy Bálint, a Magyar Reklámszövetség volt elnöke, az International Business School marketing tanszékének a vezetője volt vendégünk.
ARANYKÖPÉS: Margaret Thatcher.
Mi értelme lenne a gyerekszámhoz és taníttatáshoz kötött szülői nyugdíjnak? Bencsik János képviselő javaslata szerint szerint minél több, és minél magasabban iskolázott gyereket nevelt fel egy szülő, az annál nagyobb mértékben fogja növelni majd a jövőben a nyugdíját. A javaslattevő szerint jelenleg két nagy problémája van a magyar nyugdíjrendszernek, makroszinten a fenntarthatatlanság, mikroszinten a méltánytalanság. Ez a javaslat elsősorban az utóbbit szeretné orvosolni, de hosszútávon a makroszinten is javulásokat hozhat. Farkas András, nyugdíjszakértő, a Nyugdíjguru.
ÉSZJÁTÉK – LOGISZTIKA ROVAT: hírek a logisztika világából.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Annak ellenére, hogy a COVID-hatás erősen jelen volt 2021-ben is, tavaly abszolút értékben növekedni tudott a média- és kommunikációs piac. Ennek a növekedésnek egyértelmű haszonélvezői a globális digitális platformok (Google, Facebook stb.), amelyek volumene 2021-ben 2020-hoz képest további 28,2%-kal növekedett és így már a magyar médiaköltések egyharmada a globális digitális szereplőknél csapódik le.
Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
NÉVNAPOK, SZÜLETÉSNAPOK, ÉVFORDULÓK.
LAPSZEMLE, TŐZSDEI HELYZETKÉP.
BUDAPEST, TE CSODÁS: Hírek a fővárosból és környékéről.
ÉBRESZTŐ TÉMA: Felzabálják a magyar reklámtortát a techóriások
Annak ellenére, hogy a COVID-hatás erősen jelen volt 2021-ben is, tavaly abszolút értékben növekedni tudott a média- és kommunikációs piac. Ennek a növekedésnek egyértelmű haszonélvezői a globális digitális platformok (Google, Facebook stb.), amelyek volumene 2021-ben 2020-hoz képest további 28,2%-kal növekedett és így már a magyar médiaköltések egyharmada a globális digitális szereplőknél csapódik le.
Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke
HETI KITEKINTŐ: Amerikai infláció, EKB kamatdöntés
Egyesült Államok márciusi inflációs mutatói a várakozások szerint további gyorsulásról árulkodnak majd. A headline index februárban 7,9%-ra gyorsult éves összevetésben, ami 1982 januárja óta nem látott szint, míg a maginfláció 6,4%-ra emelkedett, amire 1982 augusztusa óta nem volt példa.
Az euróövezetben az EKB Kormányzótanácsa egyre nehezebb helyzetbe kerül. Egyrészt az euróövezet gazdasága recesszióhoz közelít, bár a 2021-től tapasztalható nagymértékű áthúzódó hatás miatt a GDP éves szinten még így is 2-3%-kal nőhet. Másrészt a lassuló növekedéshez az Európai Központi Bank előrejelzését jóval meghaladó infláció társul.
Eppich Győző, az OTP Elemzési Központ elemzője
DAKTELA: Magyarországon folytatja terjeszkedését a régió leggyorsabban növekvő omnichannel okosügyfélszolgálati szolgáltatója
A kis kétszemélyes garázscégből alig tíz év leforgása alatt Csehországban piacvezetővé vált Daktela Magyarországon terjeszkedik tovább Szlovákia, Lengyelország, az Egyesült Királyság, Dubaj és a Fülöp-szigetek után.
Szilágyi Márk, a Daktela magyarországi igazgatója
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Frissültek a fogyasztóvédelmi irányelvekkel kapcsolatos bizottsági iránymutatások. Az Európai Bizottság új közleménye bár számos kérdést tisztáz, jelentős kihívás elé tudja állítani akár a marketing szakembereket, akár az influenszereket, de még a játékfejlesztőket is. Mik azok a „sötét mintázatok”, mit jelent a vásárló megszégyenítése vagy miért minősülhet agresszív kereskedelmi gyakorlatnak egy influenszer-hirdetés?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
BUDAPEST, TE CSODÁS rovat
Csemege, Átrium, Hotel Astoria, Könyvesbolt: az 1970-es években ellepték Budapest épületeit a különböző neonfeliratok és reklámok, mára azonban csak néhány maradt meg közülük, többnyire elhanyagolt, megrongálódott állapotban. Pedig sokkal inkább a megőrzésre érdemes kulturális örökségekről beszélünk, nem pedig elavult hirdetési formátumról. A szakértők szerint pótolhatatlan várostörténeti jelentőségük van, éppen ezért fontos a mostani akció, amelyben a budapestiek aláírásukkal segíthetik a neonfeliratok megmentését. Patkós Luca és Racskó Tamás most annak érdekében indított petíciót, hogy a főváros gondozásába vegye ezeket a muzeális értékkel bíró tárgyakat. Úgy látják, az utolsó pillanatok vannak arra, hogy még néhány eredeti neont megmenthessünk.
A petíciót ezen a linken írhatják alá a kezdeményezést támogatók: https://peticio.budapest.hu/active/56
Racskó Tamás, a petíció egyik elindítója
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Az online tér hódítása marketing és reklám szempontból. Mit tesznek a cégek azért, hogy az egyre inkább virtuálisba tolódó világunkban mérvadó szereplők legyenek?
Nagy Bálint, az IBS International Business School marketing tanszékvezetője.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A Flinstones család, Dr. Bubó, Mézga család, Mekk Elek. Micsoda szövegek vannak bennük! Kiötlőjük Romhányi József, a rímhányó. Az ezerarcú tehetségnek annyi mindent köszönhetünk! Reklámszöveget ( „Minden szinten szinte minden!”) musical magyarítást (Macskák). Rímei prózában és versekben is megállják a helyüket. A napokban volt születésének századik évfordulója. Tehetségéről, munkáiról mesél nekünk Katona Csaba történész.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A Covid-19 járvány miatt a reklámozás is visszaesett, mondta Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mi ez már megint? Hát csak annyi, hogy az aktuális EU-szabályozás miatt szólnunk kell, hogy sütiket használunk. Nem értem
Ahhoz, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk weboldalunkon, ebgedélyezned kell a sütiket. Ráadásul, az EU-szabályzatnak megfelelően ezt kötelesek is vagyunk közölni veled, neked pedig el kell fogadnod, azaz meg kell értened, hogy sütiket használunk. Ha nem fogadod el, akkor is látogathatsz minket, de biztosan nem lesz olyan szép és jó az oldal, ahogy mi azt szeretnénk. Még többet a sütikről itt: Cookie szabályzat.