Az ügynöki autókereskedelmi modell bevezetését egyre több márka jelenti be. Mit jelent ez a kereskedelemre nézve, mennyire fundamentális változás ez valójában?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Az ügynöki autókereskedelmi modell bevezetését egyre több márka jelenti be. Mit jelent ez a kereskedelemre nézve, mennyire fundamentális változás ez valójában?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mehetnek a 2022-es tervek a kukába?!
Alapanyag- és chiphiány, orosz-ukrán háború, infláció, forintleértékelődés. Az autóipar és kereskedelem még ki sem lábalt a COVID járvány okozta krízisből, már jönnek is az újabb megpróbáltatások.
Borbély Zoltán, a Schiller Flotta Kft. ügyvezetője
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A kábelköteg az új gond, mert azt Ukrajnában és Romániában, meg Marokkóban gyártják leginkább. Munkaigényes alkatrész. 750-800 ezer autó fog hiányozni a piacról az első félévben csak amiatt, hogy Ukrajnában nem gyártanak kábelköteget. A magyar autóipar extrém módon kitett e problémának ráadásul.
A sokadik megpróbáltatás után az ellátási láncok újragondolása következhet a világ autóiparában. Sorra vesszük, mik lehetnek a fő irányok!
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Csaknem reménytelen új autóhoz jutni Magyarországon. A gyártási, szállítási bizonytalanságok miatt hónapokat kellett várni az autókra, így a vevő nem tudta, mikor veheti át a járművét. A forint gyengülése miatt most már azt sem tudhatja, mennyit kell majd fizetnie érte. Mindezek miatt a használt autók piacán óriási a kereslet. A kilátások sem kedvezőek, mert Ukrajna elég sok, az autógyártásban nélkülözhetetlen alapanyag legnagyobb exportőre.
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Sorra hagyják ott az orosz piacot a nagy autóipari cégek. A BMW nem szállít Oroszországba és az ottani gyártást is felfüggeszti; a Jaguar Land Rover nem szállít Oroszországba; a Volvo nem szállít Oroszországba; a Ford felfüggeszti a tevékenységét Oroszországban: az amerikai autógyártónak 50 százalékos részesedése van egy közös vállalatban (Ford Sollers), amely legalább 4000 embert foglalkoztat; a General Motorsnál már pénteken bejelentették, hogy „további értesítésig” leállítják az országba irányuló összes exportot.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mindkét autó jól mutatja a trendeket az autóiparban, és mindkettőnek van különleges technikája.
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A Deloitte rendszeresen publikál tanulmányokat az autóiparral kapcsolatban is, az idei “2022 Global Automotive Consumer Study” rengeteg kérdésre kitért. Digitalizáció, előfizetéses modellek, fizetési hajlandóság különböző extrákért vagy szolgáltatásokért, önvezetés megítélése, stb stb. Egy csomó érdekes és releváns téma annak kapcsán, hogy mi fogja alakítani a trendeket a világ autópiacain.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Milyen autót tudunk venni 1, 2 és 3 millió forintból?
Ár- és forgalmi robbanás tapasztalható a használtautó-piacon, egyre öregebb autók jönnek az országba egyre magasabb áron. Miért és meddig? Még most is jól jár, aki vásárol?
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Adblue-válság magyar vonatkozás, Teslák a Hertznél, érdekes tőzsdei hírek
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Óriási gondokkal küszködik az autóipar világszerte – az ellátási lánc gondok és a chiphiány leállásra kényszerít komoly gyárakat. De mi lesz így az újautó piaccal? És a használtautókkal? És az alkatrészellátással? Közben kijött az új elektromos Kia, szakértőnk pedig kipróblta – felső kategóriás élmény, családinak szánt autóban, a barátinál kissé drágábban.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mi ez már megint? Hát csak annyi, hogy az aktuális EU-szabályozás miatt szólnunk kell, hogy sütiket használunk. Nem értem
Ahhoz, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk weboldalunkon, ebgedélyezned kell a sütiket. Ráadásul, az EU-szabályzatnak megfelelően ezt kötelesek is vagyunk közölni veled, neked pedig el kell fogadnod, azaz meg kell értened, hogy sütiket használunk. Ha nem fogadod el, akkor is látogathatsz minket, de biztosan nem lesz olyan szép és jó az oldal, ahogy mi azt szeretnénk. Még többet a sütikről itt: Cookie szabályzat.