FUTÓMŰ: Mi lesz a Teslával, ha nem lesz kinek eladnia a CO2-kvótáját? Ha mindenki elektromos autót fog gyártani, mi lesz egyáltalán a CO2-kvótával?
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
FUTÓMŰ: Mi lesz a Teslával, ha nem lesz kinek eladnia a CO2-kvótáját? Ha mindenki elektromos autót fog gyártani, mi lesz egyáltalán a CO2-kvótával?
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
A negyedéves jelentések láttán azt lehet mondani, lerázta magáról a korábbi botrányok, az uniós szigorítások és a pandémia hatását az autóipar. Tesla, Daimler, BMW gyorsjelentések elemzése. Friss hír, hogy a Renault a jövőben 180 km/h-ra korlátozza az autóit.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Az eredeti EURO7-es tervek messze túllőttek a célon, és de facto a végét jelentették volna a belsőégésű motoros autók új autóként történő forgalomba helyezésének nagyjából az évtized közepétől. Egy ma napvilágra került módosítási terv szerint a sarkalatos pontokat kivették a javaslatból, azaz a hideg indítás utáni, emelkedőn padlógázzal vontatmányt húzó, extrémnek tekinthető körülmények károsanyag kibocsátási szintjei nem lesznek mérvadóak, ehelyett a megvalósíthatóan extrém alacsony kibocsátást tűzik ki célul, amivel természetesen az autóiparnak sincs problémája. Van viszont az eddig angyalként, ma inkább ördögként emlegetett Plug-in hybridekkel. Egykor a plug-in hibrid autók voltak a klímatudatos sofőrök kedvencei. Ám egyes szakértők szerint nem tesznek jót a környezetnek, ezért a szigorúbb európai szabályok ellenére fokozatosan megszüntethetik gyártásukat.
Várkonyi Gábor autós szakértő foglalja össze az autós világ történéseit.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Az autópiaci helyzet változik. Főleg az Euro7 belengetésével. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Jön a Húsvét, fogy a sonka. De mennyi? Visszaesett a fogyasztás a pandémia miatt, vagy nem? Hogyan lehet elszállítani a boltokba a kimagasló mennyiségű sonkát? Milyen eyüttműködések jönnek létre, hogy minél gyorsabban és gördülékenyebben jusson el a hús a vágóhídtól az asztalig? Garamvölgyi Glória, a Waberer’s-Szemerey Logisztika (WSZL) Kft. kereskedelmi igazgatója és Lupsa Edina, a Pick Szeged Zrt. logisztikai vezetője ismertette velünk a folyamatot.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
VW Power Day és BMW Annual Accounts volt a héten, nagyon mélyreható bejelentésekkel. Ki merre tart? Megmaradnak az autógyártó cégek a realitás talaján?
Várkonyi Gábor autós szakértő foglalja össze a hallottakat.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Aktuálisan több Trabant van forgalomban Németországban, mint Tesla. A forgalomban lévő Trabantok száma ráadásul nőtt is az elmúlt években, annak ellenére, hogy 30 éve nem gyártják már őket. Aktuálisan 38.173-nak van rendszáma és biztosítása. Csak az elmúlt évben több, mint 1000 darabot helyezte újra forgalomba, vélhetően gyűjtők.
Várkonyi Gábor autós szakértő a meghökkentő neveket tartalmazó TOP10-es elektromos autó eladási listáról.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Miért olyan magas a gyártási költség az olaszoknál? Mennyibe kerül egy autó elkészítése és milyen költségek tevődnek a nyersanyag árára? Megéri az olasz autóipari cégeknek külföldön gyártatni? Várkonyi Gábor autós szakértő ismertette az olasz meló részleteit.
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A héten a Ford és a JLR jelentette be, hogy teljesen elektromos lesz a palettájuk: a Fordnak csak Európában, a Jaguárnak világszinten. Mikorra várható az átalakulás? Lesz annyi töltőoszlop, ami kiváltja a tankolások számát, amit időben is fel kell szorozni a tankolás és a töltés közötti időkülönbséggel?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
A koronavírus ellenére komoly profit a Toyotánál – megelőzte a Volkswagent is. Várkonyi Gábor autós szakértővel tekintjük át az autópiaci helyzetet, amelyben változott a rangsor…
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Mi ez már megint? Hát csak annyi, hogy az aktuális EU-szabályozás miatt szólnunk kell, hogy sütiket használunk. Nem értem
Ahhoz, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújtsuk weboldalunkon, ebgedélyezned kell a sütiket. Ráadásul, az EU-szabályzatnak megfelelően ezt kötelesek is vagyunk közölni veled, neked pedig el kell fogadnod, azaz meg kell értened, hogy sütiket használunk. Ha nem fogadod el, akkor is látogathatsz minket, de biztosan nem lesz olyan szép és jó az oldal, ahogy mi azt szeretnénk. Még többet a sütikről itt: Cookie szabályzat.