Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Digitális karbonlábnyom, tőzsdenyitás, vasárnapi ebéd ára

2022-08-18

IT ROVAT: Hogyan csökkentsük marketing karbonlábnyomunkat? – Huszics György, a Crane alapítója, ügyvezető igazgatója

TŐZSDENYITÁS – Buró Szilárd, pénzügyi innovációs vezető

NOPQ: Vasárnapi ebéd? Így kell számolni…

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/08/JazzyRadio_2022-08-18_09_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: digitális, ebéd, felhasználó, húsleves, internet, károsanyag, kibocsátás, lábnyom, rántott hús, sms, tiktok, weboldal

TikTok menedzserek – Hogyan kell képezni a jövő vezetőit?

2022-06-15

TikTok menedzserek – Hogyan kell képezni a jövő vezetőit?

Teljesen megváltozott, hogy hogyan kell a jelenlegi fiatalokat, a jövő vezetőit tanítani. TikTok órási hatással van, a kb. 100 ezer TikTok influenszer emészthető és gyors információval látja el a követőit. A felhasználók egyszerre tanulnak és szórakoznak.

Ezzel szemben a Z-generáció tanulóinak csak kicsit több mint fele gondolja azt, hogy az iskola felkészítette az életre.

Egy nagyon zavaros, komplex, bizonytalan világban ahol a figyelemért küzdünk a fiatalokat teljesen új megközelítésben kell tanítani: mentorálni kell.

Változnak a példaképek. Az ipari korszakban, a hatékonyság, tőkemegtérülés és természet kiaknázásának korában a hierarchikus struktúrában autoriter vezető típus volt az ideál. Később az információs korszakban megszülettek a vizionárius, leader tipusú vezetők (Gates, Jobs), ahol az erő a tudásban rejlett. Ma a képzelőerő korszakát éljük, az alkotó-kreáló vezetők korát, ahol egyre nagyobb szerepet kap a neuroscience. Fontossá válik a profit mellett a környezet és az ember. Ma a piramis helyett gömb alakú szervezetekről beszélünk, amelyekben dolgozók hálózata kapcsolódik, a korábbi értékláncok helyett pedig ökoszisztémáról.

Az IBS-ben nem azzal foglalkoznak, hogy mi valaminek a jó vagy rossz módja, hanem esettanulmányokon, vita témákon keresztül vizsgálják, hogy mi működött, és mi nem, folyamatosan figyelve a piacot.

Julow Katalin, az IBS vezetés-szervezés oktatója

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/06/TIKTOK-vezetok.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Közélet Címkék: információ, jövő, képzés, menedzser, mentorál, tiktok, vezető

Táncika vagy biznisz? – a TikTok mint üzleti lehetőség

2022-01-13

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a „mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a „TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/01/TikTok.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Tech-Tud Címkék: facebook, influencer, közösségi média, social média, tartalomgyártás, tiktok

TikTok, Dancing Gabe, villanyautó kilátások

2022-01-13

Táncika vagy biznisz? – a TikTok mint üzleti lehetőség. A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a „mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a „TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.
Egy cégnek ott kell-e lennie? Miért? Hogyan és mivel érdemes próbálkozni? Mennyibe kerül?
Hogyan termelhet pénzt közvetve és közvetlenül? Buza Balázs, az Intren kreatív tartalom és social media üzletágának vezetője.

ARANYKÖPÉS: Szilvási Lajos, magyar író.

FUTÓMŰ: Szkeptikus amerikaiak, lelkes kínaiak – Ki venne elektromos autót? A Deloitte rendszeresen publikál tanulmányokat az autóiparral kapcsolatban is, az idei “2022 Global Automotive Consumer Study” rengeteg kérdésre kitért. Digitalizáció, előfizetéses modellek, fizetési hajlandóság különböző extrákért vagy szolgáltatásokért, önvezetés megítélése, stb stb. Egy csomó érdekes és releváns téma annak kapcsán, hogy mi fogja alakítani a trendeket a világ autópiacain. Várkonyi Gábor, autós szakértő.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/01/JazzyRadio_2022-01-13_08_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: aranyköpés, dancing gabe, deloitte, elektromos autó, globális felmérés, influencer, közösségi média, tiktok, üzlet, Villanyautó

A nyár legforróbb e-kereskedelmi sztorijai

2021-09-01

A pandémia alatt felvirágzott a e-kereskedelem, és vele együtt nagy népszerűségre tett szert a ‘Buy Now, Pay Later’, vagyis a ‘Vásárolj most, fizess később’ fizetési megoldás. A TikTok anyavállalata, a ByteDance megkezdte az applikáció rendkívül sikeres algoritmusának értékesítését. A kínai kormány nem csak az Alibabának, hanem több tech-óriásnak is nekiment.

Palocsay Géza, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatója

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/09/E-BIZNISZ-sztorik.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Tech-Tud Címkék: ByteDance, e-kereskedelem, tiktok

Járókelő anomáliák, nyelviskolák pandémia idején, közösségi vásárlás

2021-03-17

Névnaposok, születésnaposok köszöntése, Lapszemle, Tőzsdei helyzetkép. BUDAPEST TE CSODÁS: A Járókelő.hu legfrissebb bejelentései – Molnár Zsuzska, a Járókelő közhasznú Egyesület kommunikációs koordinátora. ÉBRESZTŐ TÉMA: Mit hozott a pandémia a nyelviskoláknak? Sokan padlóra kerültek már tavaly ősszel… – Berényi Milán, a Nyelviskolák Szakmai Egyesületének elnöke. KKV ROVAT: Az online térbe nyitnak a kkv-k. E-BIZNISZ: Mi a különbség a közösségi vásárlás és egy webshop között? – Draskovits Tímea, a Jófogás és Használtautó.hu apróhirdetési és ügyfélkapcsolati vezetője.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/03/MillasReggeli_20210317_0645.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: átkelés jelző gomb, igtv, közösségi vásárlás, Népsziget, nyelviskola, online tér, pandémia, szemét, tiktok, útfelfestés, webshop

Kecskére a káposztát? – Jobban vigyáz adatainkra a Google

2020-11-19

Segít az adataink védelmében a Google. A TikTok is. Na persze. Valós segítségről van szó a gyermekeink és adataink védelmében, vagy csak jól hangzó, de eddig is meglévő védelmi lehetőségről? Meg tudjuk egyáltalán védeni adatainkat, vagy simán hozzájárulunk minden információnk használatához? Hogyan legyünk tudatosabb felhasználók és szülők? Erdős Márton, a PC World Magazin főszerkesztője nem volt túl derűlátó…

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/11/10-IT-ROVAT-Hogyan-legyunk-tudatosabb-felhasznalok-es-szulok-Vigyazzunk-adatainkra-de-tudunk_audio.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: IT Címkék: adat, adatbiztonság, adatgyűjtés, adatvédelem, google, információ, IT-rovat, tiktok, tudatosabb felhasználó

Adatvédelem, tőzsdenyitás, papírpalack

2020-11-19

IT ROVAT: Hogyan legyünk tudatosabb felhasználók és szülők? Vigyázzunk adatainkra – de tudunk? – Erdős Márton, a PC World Magazin főszerkesztője. EQUILOR TŐZSDENYITÁS: Török Lajos, vezető elemző. NOPQ: Papírpalackos whiskey, papírpalackos borok: egy új korszak kezdete a fenntartható italkultúráért.

Kategória: Podcast Címkék: adatbiztonság, adatvédelem, google, IT-rovat, ital, nopq, papír, szeszes ital, tiktok, újrahasznosítás, üveg, üveghulladék

Legyen tánc! Egyre több magyar a TikTokon

2020-11-12

Óriásit emelkedett Magyarországon a TikTok felhasználóinak száma. Kik és milyen szempontok alapján készítenek menedzselt formában tartalmakat, milyen bevételekre tesznek szert az influenszerek és milyen veszélyeket jelentenek a gyerekekre a szűrhetetlen tartalmak? Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/11/10-IT-Legyen-tanc-Magyarok-a-TikTokon_audio.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: IT Címkék: influenszer, közösségi média, Post for Rent, szponzorált tartalom, tiktok

TikTok, tőzsdenyitás, pandúrgulyás

2020-11-12

Óriásit emelkedett Magyarországon a TikTok felhasználóinak száma. Kik és milyen szempontok alapján készítenek menedzselt formában tartalmakat, milyen bevételekre tesznek szert az influenszerek és milyen veszélyeket jelentenek a gyerekekre a szűrhetetlen tartalmak? Dévald Ákos, a Post for Rent head of talentje. Tőzsdenyitás: Buró Szilárd, az Equilor Befektetési Zrt. pénzügyi innovációs vezetője. NOPQ: pandúrgulyás. Kántor chef receptje.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/11/MillasReggeli_20201112_0900.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: influenszer, közösségi média, nopq, Pandúrgulyás, Post for Rent, recept, tiktok, tőzsdenyitás, vakcina

  • « Előző oldal
  • 1
  • 2
  • 3
  • Következő oldal »
  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!