Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

M3-as metró, értékcsökkenési kártérítés, online kiskereskedelem 2021

2022-04-06

NÉVNAPOK, SZÜLETÉSNAPOK, ÉVFORDULÓK.

LAPSZEMLE, TŐZSDEI HELYZETKÉP.

BEKÖSZÖNÉS, KÖZLEKEDÉS

 

BUDAPEST TE CSODÁS: Fékcsikorgás – Gondok az M3-as metrónál

Bizonytalanná vált a 3-as metró teljes vonalának 2023. első negyedévi átadása. A kivitelezők szerint az orosz–ukrán háború miatt több időre lesz szükségük, ráadásul a projekt költségei is elszállhatnak.

Bíró Endre, a Metróért Egyesület elnöke

 

ÉBRESZTŐ TÉMA: Járni jár, csak nemigen adják – értékcsökkenési kártérítés

Az értékcsökkenési kártérítés kaotikus rendszere többek között azért tud fennmaradni a Karteritesed.hu portál alapítói szerint, mert az ügyfelek megijednek a hatóságként viselkedő szolgáltatóktól.

Dobi László, a karteritesed.hu alapítója

 

KKV: Hírek – nem csak kisvállalkozóknak

 

E-COMMERCE: – Felpörgetve – Az online kiskereskedelem 2021-ben

32,4%-os éves növekedést követően 1203 milliárd forintos forgalommal zárta 2021-et a belföldi online kiskereskedelem. A teljes kiskereskedelmi forgalomból 10,4%-kal részesedő online piac a 2020-as rekord év után vesztett ugyan a sebességéből, de még mindig kétszer gyorsabb volt a 2021-es bővülés, mint a COVID előtti években.

Madar Norbert, a GKI Digital vezető tanácsadója & partnere

 

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/04/JazzyRadio_2022-04-06_06_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: értékcsökkenés, háború, kártérítés, kiskereskedelem, kkv, m3, metró, online, orosz, ukrán

Az M3-as metróbaleset háttere, okai

2022-01-26

Szombat éjjel baleset történt Kőbánya-Kispesten, melyben három szerelvény megsérült. A Metróért Egyesület szerint minden szakember tudta, hogy nem igazán megnyugtató a Kö-Ki kihúzók biztonsági szintje. Semmi érdemi lépés nem történt, eljött a rekonstrukció, nem hogy a vonatbefolyásoló rendszer nem került lecserélésre korszerűbbre, de a biztonsági feltételek sem kerültek javításra. Az anyagi kár nagyon jelentős, ennek behatárolása a kocsiszínben fog megtörténni. Remélhetőleg selejtezni kocsit nem kell, de kizárni ezt sem lehet. A BKV vizsgálatai szerint emberi mulasztás okozhatta a balesetet.

Bíró Endre, a Metróért Egyesület elnöke

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/01/Budapest-te-csodas-metro-kisiklas.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Budapest Címkék: baleset, bkv, Kőbánya-Kispest, m3, metró

M3-as metróbaleset, MNB kamatemelés, platinum partnerség

2022-01-26

Névnapok, évfordulók, születésnapok említése után LAPSZEMLE és TŐZSDEI HELYZETKÉP.

BUDAPEST TE CSODÁS: Az M3-as metróbaleset háttere, okai

Szombat éjjel baleset történt Kőbánya-Kispesten, melyben három szerelvény megsérült. A Metróért Egyesület szerint minden szakember tudta, hogy nem igazán megnyugtató a Kö-Ki kihúzók biztonsági szintje. Semmi érdemi lépés nem történt, eljött a rekonstrukció, nem hogy a vonatbefolyásoló rendszer nem került lecserélésre korszerűbbre, de a biztonsági feltételek sem kerültek javításra. Az anyagi kár nagyon jelentős, ennek behatárolása a kocsiszínben fog megtörténni. Remélhetőleg selejtezni kocsit nem kell, de kizárni ezt sem lehet. A BKV vizsgálatai szerint emberi mulasztás okozhatta a balesetet.

Bíró Endre, a Metróért Egyesület elnöke

ÉBRESZTŐ TÉMA: Nagyobbat emelt a vártnál az MNB – miért?

Az MNB a korábbi ütemezéstől eltérően nem 30 bázisponttal, hanem 50 bázisponttal 2,90%-ra emelte meg az alapkamatot a mai ülésén. Az elemzői várakozás 2,70% volt, így a döntés nagy meglepetést okozott. Egyértelműen felfelé mutató kockázatok övezték az elmúlt hetekben a mai kamatdöntést, azonban annak az esélyét csak 15%-ra tettük a döntés előtt, hogy meglépi a jegybank a korábbiaknál nagyobb szigorítást. Mi van a döntés hátterében?

Virovácz Péter, az ING Bank vezető elemzője

E-COMMERCE: Platinum szintű partnere lett a ShiwaForce az Atlassiannak – Mit jelent ez?

A 2020-as Gold Solution Partneri fokozat után a ShiwaForce-nak 2021 végén, köszönhetően az agilis működés 10 éves rutinjának és a csapatban lévő nagyszerű szakértőknek, sikerült a lehető legmagasabb Atlassian Platinum Solution Partner fokozatot elérni.

Földházi Csaba, a ShiwaForce partner igazgatója

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/01/JazzyRadio_2022-01-26_06_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: Atlassian, bázispont, Kö-Ki, Kőbánya-Kispest, m3, metróbaleset, mnb, shiwaforce

Keddi háttér, metró felújítás, EU vétó, ALTEO szárnyalás

2020-11-17

Névnapok, születésnapok, házibuli, kedd. Online lapszemle, vétó, tőzsdei nyitás. Boldog születésnapot, Budapest! M3-as metrófelújítás – Siker vagy káosz? Bíró Endre, a Metróért Egyesület elnöke. ÉBRESZTŐ: Magyarország megvétózza az EU 7 éves költségvetését – Hogyan tovább? Weinhardt Attila, a portfolio.hu vezető elemzője. CÉGENERGIA: Nem lassít az ALTEO! – Kiváló számokat közölt a társaság ifj. Chikán Attila, a az Alteo Nyrt. vezérigazgatója.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/11/MillasReggeli_20201117_0645.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: Alteo, eu, költségvetés, m3, metrófelújítás, vétó

Trump, dugók, irodapiac

2020-11-09

Mi Jön Trump után? A trumpizmusnak is lőttek? Milyen irányba mozdulhatnak a bukta után a republikánusok? Mit csinál a gazdasággal Biden? Még összejöhet a szenátusban is a demokrata többség? Dobozi István, a Világbank volt vezető közgazdásza. Budapest, te csodás: indul a legdurvább metrótúrás. Andó Gergely, a Közlekedésvilág lapcsoport lapigazgatója. Heti kitekintő: magyar GDP, októberi infláció. Eppich Győző, az OTP Elemzési Központ elemzője. Karikacsapás: hogy alakítja a járvány az irodapiacot?

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/11/MillasReggeli_20201109_0645.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: biciklisáv, biden, budapest, dugó, felújítás, GDP, infláció, m3, metró, trump

Az összes pénz sem lenne elég a 3-as metróra

2018-07-12

154 milliárd forintot ad az EU a 3-as metróra, ami jóval több, mint az eredeti 137 millárd. Na de, mire lesz elég ez az összeg? Sajnos nem túl sokra.Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/07/Ando_Gergely-2018-07-12.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Közélet Címkék: 3-as metró, eu, felújítás, kivitelezés, közlekedés, m3, m3-as metró, metró, tender

3-as metró és autóimport

2018-07-12

154 milliárd forintot ad az EU a 3-as metróra, ami jóval több, mint az eredet 137. Na de, mire lesz elég ez az összeg? Sajnos nem túl sokra, mondta Andó Gergely, a Közlekedésvilág lapcsoport lapigazgatója. Túl sok jó híre nem volt ebben a témában. Futómű rovatunkban pedig Várkonyi Gábor, állandó szakértőnk az autóimport legutóbbi adatait feszegette – mit veszünk mi magyarok?

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/07/Millasreggeli_20180712_0800.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: 3-as metró, autó, eu, futómű, használt autó, import, közlekedés, m3, metróépítés

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!