Lesz itt minden: második-harmadik vágány, új megállók és átszállási kapcsolatok.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Lesz itt minden: második-harmadik vágány, új megállók és átszállási kapcsolatok.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Szerdán este tartott a Magyar Kerékpárosklub előadásokat és beszélgetést, ahol a nagykörúti kerékpársávok és a körút tágabb várostervezési jövőképéről mutatták be a Kerékpárosklub elképzeléseit. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Budapest, te csodás rovatunkban a hétvégén megdőlt biciklis rekordokról beszélgettünk. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A közlekedési kultúra napján pedig Budapest rovatunkban azt vizsgáltuk meg, hogy a Villányi úton alakítják ki a legújabb biciklis sávot.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Sok mindent kellett besűríteni a mai műsorba, voltak jó hírek a járvánnyal kapcsolatban, de sajnos voltak rosszak is. A szokásos menet – névnapok, születések, évfordulók, lapszemle, tőzsdei helyzetkép – ezekkel foglalkoztunk. A közlekedési kultúra napján pedig Budapest rovatunkban azt vizsgáltuk meg, hogy a Villányi úton alakítják ki a legújabb biciklis sávot. Biciklis sávok a városban: milyen a fogadtatás, mik a tervek? Halász Áron, a Magyar Kerékpárosklub elnökhelyettese, szóvivője mondta el. Heti kitekintő rovatunkban régiós GDP adatok, amerikai konjunktúra adatok és infláció, kínai GDP volt soron. Eppich Győző, az OTP Elemzési Központ elemzője mondta el várakozásait.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Egységesen 50 km/órára csökkentenék a sebességhatárt a fővárosban. Sőt, a nem főutakon egységesen 30 km/óra lenne a legnagyobb megengedett sebesség. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Újabb hét, újabb hétfő! Ismét itt a távmunka és home office világa! A szokásos kezdést követően azonnal nekiláttunk a lapszemlének és piaci összefoglalónak, majd Ekés András, mobilitási szakértőt, a Mobilissimus Kft. ügyvezetőjét kérdeztük, hogyan tömegközlekedjünk pandémia idején? Hogy mi van a koronavírus mentőcsomagban? – erre pedig Csiki Gergely, a Portfolio.hu lapigaztója válaszolt. Heti makrogazdasági kitekitőnkben pedig Kovács Mihály András, az OTP Bank elemzési senior szakértője mondta el a friss várakozásokat.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A BKV járatain kedden már teljes káosz alakult ki. Kevesebb járaton tömörültek az emberek, és így sem értek oda időben. De kinek van igaza?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Optimista pénteken sajnos szembe kellett néznünk azzal, hogy még mindig karantén napok vannak. Névnaposok, lapszemle, tőzsdei helyzetkép után máris mentünk tovább és budapesti rovatunkban a BKV járatokon kialakult káoszról beszélgettünk. Andó Gergely, a Közlekedésvilág lapcsoport lapigazgatója mondta el, hogy miért alakult ki ez a helyzet és milyen megoldások léteznek rá. Dráma van az albérletpiacon is, pánikban a lakáskiadók. Mostantól új időszámítás van, a bérlő diktál? Danóczy Balázs, a Rentingo.hu alapítója mondta el véleményét. Treasury rovatunkban a forint gyengülésével foglalkoztunk, a héten ez a téma mindent vitt. Csillag Zsigmond, az OTP Treasury üzletkötője mondta el tapasztalatait, várakozásait.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Eldőlt: Galvani-híd lesz, nem Albertfalvai. Pedig az új fővárosi vezetés úgy tűnt, inkább a délebbit támogatta volna. De ettől nem lesz több autó? És mit szólnak ehhez a biciklisek?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS