Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Jó a cégnek, jó a dolgozóknak, jó az ügyfélnek, mi az? Csak online elérhető tartalom

2021-09-10

Az egyik legnagyobb váltás a céges kultúrában az ügyfélközpontúságra való átállás. Ügyfélként pedig értelmezhető egy cég leányvállalata is, vagyis a céghálózat belső működésében is fontos egy ilyen változás, nem csak a szolgáltató és lakossági ügyfelei számára.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/09/Uzsonnakamat-210909-Major-Gyorgy-MVM.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: céges kultúra, mvm, ügyfélközpontúság, váltás

Fejlesztések segítették a DPD-t a növekvő kiscsomag szállítási feladatok lebonyolításában Csak online elérhető tartalom

2021-09-02

A közúti kiscsomag szállítás egyik nyertese volt a járványnak. Sokkal több ember vásárolt online, így a csomagszámok is jelentősen nőttek. Az összkép azért nem ennyire rózsás, hiszen a B2B üzletág visszaesése mellett következett be a B2C felfutása, de összességében a piac egésze komoly növekedést könyvelhetett el.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/09/Uzsonnakamat-210902-Czifrik-Szabolcs-DPD.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: dpd, futárszolgálat, kiscsomag szállítás

A személyes kapcsolattartásra durva járványhelyzetben is van igény Csak online elérhető tartalom

2021-08-12

A különböző típusú biztosításokat teljesen eltérő módon érintette a koronavírus-járvány. A kockázati életbiztosításoknál például erősen növelte a keresletet, másoknál visszaesést okozott. Ehhez kellett a biztosítóknak villámgyorsan alkalmazkodniuk nem csak a termékfejlesztés révén, hanem az ügyfélkiszolgálás folyamatainak újragondolásával. Hogyan gyorsították fel a digitalizációhoz kapcsolódó folyamatokat és miért maradt fenn komoly ügyféligány a személyes kapcsolattartása a járvány legsúlyosabb időszakaiban is? Kálozdi Tamással, a Groupama Biztosító vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/08/Uzsonnakamat-210812.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: életbiztosítás, groupama biztosító, prémium banki ügyfél

Felgyorsult digitalizáció és chatbotok a Vízművek ügyfélszolgálatán Csak online elérhető tartalom

2021-08-05

Amikor a járvány beütött, pillanatok alatt kellett otthoni üzemmódra átállítani a vízművek ügyfélszolgálatát is, ma viszont számos hasznos tapasztalattal készülhetnek a poszt-covid világ kihívásaira. Hogyan vezették be chatbotokat, mit tudnak a gépek és mihez kellenek az emberek? Girasek Balázs, a Fővárosi Vízművek értékesítési és ügyfélszolgálati igazgatója mesélt a részletekről.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/08/Uzsonnakamat-210805.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: chatbot, fővárosi vízművek, Ügyfélszolgálat

Csomagban kaptuk – Egy ágazat, amelyik sokat köszönhet a pandémiának Csak online elérhető tartalom

2021-07-29

Kevés olyan gazdasági ágazat van, amelyik nem sínylette meg a koronavírus járványt. A csomagküldő szolgáltatással foglalkozó társaságok azonban sokat profitáltak a pandémia nyomában járó korlátozásokból. Persze ez az üzlet sem volt fenékig tejfel, hiszen hirtelen kellett alkalmazkodniuk a brutáslisan megnövekedett kereslethez. Megvizsgáltuk, hogyan is nézett ki mindez testközelből? Milyen hatással volt a pandémia a csomagszállításokra? Mennyire tudták megoldani a megnövekedett forgalmat emberi munkaerővel? Milyen fejlesztéseket vezettek be? Voltak-e hullámok a kiszállításokban? Mit várnak a pandémia után mennyire rendeződik vissza a piac? Hogy fogják ezt kezelni? Terveznek-e újításokat, hogy kompenzálják az esetleges visszarendeződést? Farkas Gergely, a GLS-Hungary ügyvezető igazgatója nyilatkozott.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/07/Uzsonnakamat-210729-Farkas-Gergely-GLS.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: csomag, csomagküldés, futár, futárszolgálat, gls, pandémia

Hogyan hatott a koronavírus az életbiztosítási piacra? Csak online elérhető tartalom

2021-07-22

Hogyan haott a Covid-19 és a vírus miatt kialakult helyzet az életbiztosítási piacra? Hogyan alakult a biztosítások állomány a pandémia alatt? Mik okozhatták ezt a változást?

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/07/Uzsonnakamat-210722-Polanyi-Zoltan-CIG-Pannonia.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: biztosítás, CIG Pannónia, covid-19, életbiztosítás, hatás, koronavírus, pandémia

Megváltoztatta az ügyfeleket és az ügyfélszolgálatot is a koronavírus Csak online elérhető tartalom

2021-07-15

Milyen volt a Covid-19 hatása a személyes ügyfélszolgálatra? Hogyan és mi változott az ügyfelek és a szolgáltatók magatartásában, hozzáállásában? Mi történt az MVM ügyfélszolgálatán? A fizetési hajlandóság javult, vagy romlott a pandémia alatt? Mi várható a jövőben?

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/07/Uzsonnakamat-210715-Major-Gyorgy-MVM.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: koronavírus, mvm, pandémia, Ügyfélszolgálat, videochat

A járvány után éledező utasbiztosítási piacnak még innovációra is van ereje Csak online elérhető tartalom

2021-07-08

Az idegenforgalom az egyik legnagyobb vesztese a járványnak. Természetesen az ágazatban tevékenykedő biztosítóknak is fájt az elmúlt időszak. Azt, hogy a Europ Assitance az átlagnál is jobban vészelte át ezt az időszakot, főleg annak köszönheti, hogy több lábon áll.Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/07/Uzsonnakamat-210708-Europe-Assistance.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: europ assistance, újratervezés, utasbiztosítás, uzsonnakamat

A lakosság nagyot lépett előre banki digitalizációban a járvány idején Csak online elérhető tartalom

2021-07-01

A pandémia alaposan felforgatta a pénzügyeket is, hiszen nem volt mód arra, hogy valaki személyesen, a bankfiókban intézze az ügyeit. De vajon sikerülte kiváltani online megoldásokkal a megszokott ügyintézési módszereket?Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/07/Uzsonnakamat-210701-CIB.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: bank, cib, digitalizáció, pandémia, pénzügyek, újraindulás

Idén 30 éves az NN Biztosító Magyarországon Csak online elérhető tartalom

2021-06-24

A 2010-es válság jelentős hatást fejtett ki a pénzügyi szolgáltatások piacára. Hogyan alakult azóta az életbiztosítási piac?Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/06/Uzsonnakamat-210624-ING.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés

  • 1
  • 2
  • Következő oldal »
  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!