A munkatörvénykönyv módosítása aknát rejt? Egyáltalán, a túlóra tervekkel és változtatásokkal ,ennyire kiszolgáltatottak a magyar munkavállalók?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A munkatörvénykönyv módosítása aknát rejt? Egyáltalán, a túlóra tervekkel és változtatásokkal ,ennyire kiszolgáltatottak a magyar munkavállalók?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Régóta beszélnek az illetékes politikusok arról, hogy be kéne vezetni az e-jegyet a fővárosi tömegközlekedésben. A legfrissebb hírek szerint azonban a projekt bedőlt, ami a BKK vezérigazgatójának állásába került. Ez meg hogy lehet? Ki és mit hibázott el? A mostani fiaskó miatt tovább csúszhat a rendszer bevezetése?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
400 órát húzathatnak rá a munkaidőre a munkaadók a dolgozóikkal, ennek ellenértékét pedig csak 3 éven belül kell kifizetni. Ez a kormány által is támogatott terv. Nyilván minden munkavállaló ki van akadva az elképzelésen. De belegondolt már valaki, mit okoz egy ilyen lépés azokon a területeken, ilyen például az egészségügy, ahol már most is rengeteg a túlóra? Mi megkérdeztük.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Röviden válaszolva a címbéli kérdésre: nem! Sok felhasználót, köztük minket is, meglepett, hogy a Google böngészője kockázatosnak minősítette az Ügyfélkapu honlapját és eltanácsolta annak használatától az oda látogatókat. Mi történt? Ki hibázott? Az Ügyfélkapun keresztül megadott adatok veszélyben voltak vagy vannak? Sok-sok kínzó kérdés…
Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Nyilván addig, amíg el nem érik mondjuk az osztrák bérek szintjét – vágjuk rá kapásból. Ám ez nem ilyen egyszerű sajnos. Miért? Legfőképpen azért, mert az osztráknak megfelelő fizetéseket nem tudják kigazdálkodni a magyar vállalkozások. A munkaadók viszont olyanok, hogy maguktól ritkán nagyvonalúak a dolgozóikkal, nem árt kikényszeríteni belőlük némi fizetésemelést. De van olyan egyensúlyi állapot, amikor mindenki boldog? Amikor örül a dolgozó és nem szívja a fogát a munkáltató sem?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A 2011-es államosítás óta küzdelem van a szektorban, a Nemzeti Hulladékgazdálkodási Koordináló és Vagyonkezelő Zrt. nem tudja akadálymentesen ellátni a feladatát.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Egy fiatalember gondolt egy nagyot és az álmait követve kivitermesztésbe fogott Magyarországon. Ez persze nem volt ilyen egyszerű, hiszen ilyet nálunk előtte nagyban ilyet csak kevesen csináltak. Könnyű kitalálni miért: ez a növény nem őshonos nálunk. Csakhogy vannak olyan szegletei az országnak, ahol nem csak a kivi, de más egzotikus növények is biztonsággal termeszthetőek.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
„Boldog karácsonyi ünnepeket kíván a MÁV! Elnézést a késéért.” Ki ne ismerné a minden tavasszal a közösségi oldalakon végig söprő viccet? Pedig véresen komoly dologról van szó, hiszen minden évben ijesztő statisztikák látnak napvilágot arról, mennyi időnket rabolják el a késve érkező vasúti járatok. Az Európa Parlamentnek ebből lett elege. Már korábban kötelezte a vasúti személyszállítással foglalkozó cégeket, hogy késés esetén fizessék vissza a jegy árának egy részét. Most tovább léptek és a kártérítés összegét a duplájára emelnék.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Theresa May átverte a kormányán azt a megállapodást, amit megbízottján keresztül a napokban hozott össsze az EU illetékes képviselőjével. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Elég nagyívű, Budapest közlekedését alaposan közlekedésfejlesztési koncepcióról érkeztek hírek a napokban. Alagút kötné például össze a Nyugati és a Déli Pályaudvarokat. Két HÉV vonal is beérne a belvárosba. Első hallásra nem olcsó munkálatok lennének ezek, de vajon vegytisztán szakmai szempontok szerint megéri egy ekkora beruházás? Ha meglépik, milyen változások lesznek a főváros közlekedésében?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS