Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

A digitális ügyfélkiszolgálás 5 legfontosabb építőkockája

2022-06-07

Mint a LEGO kockái, úgy épül egymásba a digitális ügyfél kiszolgálás 5 legfontosabb eleme: agilis módszertan, emberek fejlesztése, devops, cloud natív eszköztár és a profi digitális frontend.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/06/DIGITALIS-ugyfelszolgaltatas.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: Agilis, cloud, DevOps, digitális, frontend, módszertan, ügyfélkiszolgálás

Káoszból rendet – így alakítsd ki a digitális munkakörnyezeted!

2022-05-24

Már elsőre be tudunk lépni egy Teams meetingbe, simán meg tudjuk osztani a prezentációt, amit egyébként felhőben tizenhatan szerkesztettünk egyszerre, hibajegyeket feladtuk online, az IT átvette a gép felett az irányítást és elhárította a hibát, kipipáltuk a feladatokat a feladatkezelőben és megnéztük a céges intraneten, hogy mivel kábít minket a marketing. Valami mégsem stimmel, nem megy úgy a munka, kiégeti az agyunkat a folyamatos koncentráció, vágyunk vissza az irodába. Csődöt mondtak a digitális platformok?

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/05/Epic-Stories.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: digitális munkakörnyezet, digitalizáció, home office, Kiégés, munkakörnyezet, virtuális iroda

A frontend? Az nem csak weboldal?

2022-05-10

EPIC STORIES: A frontend nem csak weboldal

Céges meetingeken is gyakran előkerül, hogy egységes digitális frontend megoldásokkal kell előrukkolni, ilyenekkel kell lenyűgözni az ügyfeleket. De mit is jelent az, hogy digitális frontend? Egy jó weboldalt?

Hoffmann Bence, a ShiwaForce vezérigazgató-helyettese

Videó:

Hang:

 

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/05/Frontend.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: digitális, frontend, ügyfél, weboldal

DevOps: csapat vagy kultúra?

2022-04-26

EPIC STORIES: Miért nem elég egy DevOps csapat, miért kell vállalati DevOps kultúra?

Az elmúlt hetek Epic Stories adásaiban válaszokat kaptunk arra, hogyan lehet eljutni a valós idejű felsővezetői döntéshozatalig, láttuk hogyan épülnek rendszerbe az agilis fejlesztői csapatok, hogy lehet bevonni a rugalmas alkalmazkodásba a céges jogászokat, de van itt egy kis bökkenő. Gyorsan kitaláltuk, gyorsan eldöntöttük, gyorsan legyártottuk… de hogy kerül ez ki a fogyasztóhoz ugyanebben a ritmusban? Az üzleti oldali szakértők után halljuk, mit mond az IT!

Kezdjük azzal, hogy mi az a DevOps?

Mádi Gábor, a ShiwaForce, fejlesztési igazgatója (CIO / IT)

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/04/DevOp.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: Agilis, DevOps, döntéshozatal, felsővezető, fogyasztó, jogász, rendszer, üzlet

Mit keresnek az öltönyösök a sprintindításon?

2022-04-12

Az agilitás, agilis transzformáció sokaknak továbbra is csak egy rakat fura angol kifejezés, valami, amit valakik erőltetnek mert ettől állítólag jobban működik majd a cég. IT-oldlaról indult, de vajon hogy működik az agilitás nem-IT szervezetekben? Az IVSZ Smart konferencián a ShiwaForce kezdeményezésére az egyik kiemelt fórumtéma a nem-IT szervezeteken belüli agilis transzformáció volt.Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/04/Nem-IT-agilitas.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: agilis transzformáció, agilitás, it, scrum master, standup, szervezetfejlesztés, transzformáció, vállalati működés

Főnök! Tessék már valós időben dönteni!

2022-03-29

EPIC STORIES: Hogyan lesz valósidejű döntéshozatal a menedzsmentben?

Rengeteget beszélgettünk már arról, hogyan, mikor, milyen módon lehetséges digitalizálni egy vállalat belső üzleti folyamatait, megtanultuk már a digitális transzformáció szintjeit, lépéseit, előfeltételeit és tipikus hibáit. Egyet azonban még mindig nem tudok elképzelni… Mivel lesz másabb egy menedzsment meeting? Hogyan születnek másképp döntések, mennyire változik meg a CEO, a COO és a CFO élete? Ha egyáltalán.

Görgei István, a ShiwaForce Atlassian tanácsadás üzletágvezetője

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/03/Epic-stories.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: ceo, CFO, COO, döntéshozatal, menedzsment, valósidejű

Csináljuk jól az agilitást! könyvajánló

2021-11-30

A Shiwaforce és a HVG közös kiadásában magyarul is elérhető lesz a Harvard Business Review Press által megjelentetett hiánypótló mű, a “Csináljuk jól az agilitást! – Transzformáció káosz nélkül” című szakkönyve – a könyv témáiról kérdezzük magyar kiadás szakmai lektorát, Kovach Antont, a ShiwaForce vezérigazgatóját.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/11/Agilitas.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: agilis transzformáció, agilitás, Harvard Business Review Press, hvg, könyv, shiwaforce

Milyen kihívásokat hozott az omnichannel szemlélet?

2021-11-16

Pár évtizede, ha tudni szeretted volna, hogy mennyi kamatot fizet egy adott betét, akkor besétáltál a bankfiókba, a kedves ügyintéző elővette a dossziét, amit reggel küldtek neki a központból, kikereste a papírt és felolvasta neked az adatot. Ma ugyanezt megteheted telefonon, netbankon, weboldalon keresztül, és valós időben kell tudni minden csatornán szinkronban tartani az adatokat. Az omnichannel trend jelentősége, hogy ezek nem különálló párhuzamos silók, hanem teljesen átjárható, felcserélhető felületek.Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/11/Tudasmenedzsment-rendszerek.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: adat, CMS, információ, netbank, omnichannel, tudásmenedzsment

Folyamat- és szolgáltatásmenedzsment – Nem csak a nagyvállalatok játékszerei?

2021-11-02

Nincs olyan iparág lassan, legyen az egy többgenerációs kisvállalkozás, vagy egy nagyratörő középvállalat, aminek a jövőjét ne változtatná meg a digitalizáció. Ha fenn akarnak maradni a víz felszínén, akkor a rugalmas alkalmazkodás képessége lesz a fegyverük.

Hoffmann Bence, ShiwaForce vezérigazgató-helyettes

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/11/Szolgaltatasmenedzsment.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: digitalizáció, folyamat, kisvállalkozás, középvállalat, menedzsment, szolgáltatás

Jó dolog a home office, de kell a közös térben gondolkodás!

2021-10-19

EPIC STORIES:

A nagyvállalatok és igen sok tech cég, startup sokáig halogatta az irodai környezetbe való visszatérést és még csak most, ősszel (amikor látható volt, hogy úgy tűnik nem lesznek újabb lezárások) kezdték el a korábban meghirdetett átmeneti munkarendjüket visszarendezni az új normálisba.

dr. Dura Mónika, ShiwaForce operatív vezérigazgató-helyettes

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/10/EPIC-STOR-home-office-.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: home office, közös tér, startup, tech cég

  • « Előző oldal
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Következő oldal »
  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!