2025. január 9., csütörtök 6:30-8 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Világszerte egyre nagyobb igény mutatkozik a vállalatok és intézmények hosszú távú ESG-kötelezettségeinek világos és átlátható közzétételére. Ugyanakkor nagy veszélyt rejtenek magukban a félrevezető marketing stratégiák, PR tevekénységek, amelyek egy vállalat zöld törekvéseit igyekeznek kiemelni, „zöldebben” feltüntetni.
Nagy Julianna, a KPMG megfelelőségi szolgáltatásokért felelős menedzsere
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Névnapok, események, híres születésnaposok, német választások. LAPSZEMLE és TŐZSDEI HELYZETKÉP. BUDAPEST, TE CSODÁS: Túlárazott vasútépítés, giga P+R és buszállomás-költözés Kelenföldön. Andó Gergely, közlekedési szakértő, a Közlekedésvilág lapcsoport lapigazgatója. HETI KITEKINTŐ: Infláció Európából, beszerzési menedzserindex Kínából – Eppich Győző, az OTP Elemzési Központ elemzője. KARIKACSAPÁS: Telt ház és csobogó víz Budapest legújabb plázájában.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Szuperzöld rovatunkban azt kérdeztük, hogy milyen lenne a klímabarát Budapest. Simon Gergely, a Greenpeace regionális vegyianyag-szakértője mondta el, annak a javaslatcsomagnak a kapcsán, amit a Greenpeace Magyarország a Főváros elé terjesztett. Konkrét intézkedések, neuralgikus pontok, már nagyvárosokban működő best practice-ek. A tőzsdenyitásban Ritók Lajos, az Equilor Befektetési Zrt. üzletkötője mondta el, mire számít ma. Mindegy csak beszéljenek róla? Árt-e egy márkának, ha anyázzák? Minden reklám jó? Ezeket a kérdéseket szegeztük Kőszegi Andrásnak, az ONBRANDS márkatanácsadójának.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS