Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Millásreggeli podcast: fővárosi hibabejelentő, mellékvízmérő-csere, reklámköltés

2025-04-02

2025. április 02., szerda 6:30-8 óraRészletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2025/04/cafe_radiocafe98_20250402-0700_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: bejelentés, budapest, civil, csere, Ébresztő rovat, esemény, fejlesztés, Fővárosi Önkormányzat, fővárosi vízművek, fpváros, growww digital, hiba, hitelesítés, járókelők, kedvezmény, költés, közterület, lapszemle, lukács máté, Mágikus-e, mérő, névnap, önkéntes, panasz, reklám, Szabó László, számla, születésnap, társasház, tőzsde, transzparencia, várólista, vitézy dávid, vízdíj, vízmérő

Millásreggeli Podcast: láthatatlan munka, inflációs várakozás, KKV innováció

2024-07-08

2024. július 8., hétfő 6:30-8 óra

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2024/07/cafe_radiocafe98_20240708-0700_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: állomás, budapest, Budapest Airport, csökkenés, csomár zoltán, Ébresztő rovat, ECC, elismerés, Eppich Győző, erdélyi dóra, esemény, eszközök, Főkert, forrás, főváros, Fővárosi Önkormányzat, fővárosi vízművek, GDP, gépek, ginop plusz, háztartás, hőségriadó, infláció, innováció, késés, kkv, KSH, lapszemle, lassulás, láthatatlan munka, munka, névnap, oeconomus, önkéntes munka, OTP Elemzési Központ, pályaudvar, pályázat, születésnap, tőzsde, uniós forrás, üzemanayg

Felgyorsult digitalizáció és chatbotok a Vízművek ügyfélszolgálatán Csak online elérhető tartalom

2021-08-05

Amikor a járvány beütött, pillanatok alatt kellett otthoni üzemmódra átállítani a vízművek ügyfélszolgálatát is, ma viszont számos hasznos tapasztalattal készülhetnek a poszt-covid világ kihívásaira. Hogyan vezették be chatbotokat, mit tudnak a gépek és mihez kellenek az emberek? Girasek Balázs, a Fővárosi Vízművek értékesítési és ügyfélszolgálati igazgatója mesélt a részletekről.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/08/Uzsonnakamat-210805.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: chatbot, fővárosi vízművek, Ügyfélszolgálat

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!