Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Millásreggeli Podcast: chatbot-háború, tőzsdenyitás, gasztrokalandok Csíkszeredában

2024-05-16

2024. május 16., csütörtök 9-10 óra

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2024/05/cafe_radiocafe98_20240516-0900_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: apple, borravaló, brassó, Buró Szilárd, chatbot, ciorba, csíkszereda, Equilor tőzsdenyitás, Erdős Márton, fülleves, gasztro, gemini, google, háború, iphone, it-kalauz, kaland, Kántor Endre, Katona Csaba, konyha, nopq, OpenAI, örmény, PCW, román, sör, szász, szoftver, techcég, turc

Millásreggeli podcast: omnichannel, AI, európai egészség

2024-04-10

2024. április 10., szerda 8-9 óra

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2024/04/cafe_radiocafe98_20240410-0800_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: AI, chatbot, crm, daktela, EIT, Eric Knight, Európai Innovációs és Technológiai Intézet, MI, nemzeti innovációs ügynökség, niü, omnichannel

Millásreggeli podcast: Black Friday, Felelős Társadalomért program, Izlandi autózás

2023-11-16

2023. november 16., csütörtök 8-9 óra

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2023/11/cafe_radiocafe98_20231116-0800_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: adomány, aranyköpés, black friday, chatbot, civil szervezet, csomag, emag, felelős társadalom, futómű, haza, hibrid, izland, karácsony, konyhai eszköz, kpmg, lovas tamás, mazda, műszaki termék, pályázat, sors, spórolás, takács eszter, tanácsadás, várkonyi gábor, vásárlás

CX vs. AI: a technológia szerepe az ügyfélélményben

2021-10-11

Az ügyfélszolgálati tevékenység hagyományosan emberi feladat. Talán mindig is az marad, hiszen a gépekből hiányzik az empátia és az érzelmi intelligencia, ami ehhez a munkához kell. Hol jöhet mégis szóba a gépi tanulás felhasználása az ügyfélélmény megteremtésében vagy emelésében?

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/10/HEUREKA.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Heuréka-élmény Címkék: AI, algoritmus, chatbot, customer journey, CX, MI, személyes ügyfélszolgálat, technológia, ügyfélélmény, Ügyfélszolgálat, ux

Felgyorsult digitalizáció és chatbotok a Vízművek ügyfélszolgálatán Csak online elérhető tartalom

2021-08-05

Amikor a járvány beütött, pillanatok alatt kellett otthoni üzemmódra átállítani a vízművek ügyfélszolgálatát is, ma viszont számos hasznos tapasztalattal készülhetnek a poszt-covid világ kihívásaira. Hogyan vezették be chatbotokat, mit tudnak a gépek és mihez kellenek az emberek? Girasek Balázs, a Fővárosi Vízművek értékesítési és ügyfélszolgálati igazgatója mesélt a részletekről.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/08/Uzsonnakamat-210805.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: chatbot, fővárosi vízművek, Ügyfélszolgálat

Hova nőnek a chatbotok?

2019-10-14

Milyen területen van a legnagyobb fejlődés chatbotok alkalmazásában? Meddig fejlődhet ez a technika?  Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2019/10/Heureka-elmeny-2019-10-14.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Heuréka-élmény Címkék: AI, chat, chatbot, hr, mesterséges intelligencia, turing teszt, Ügyfélszolgálat

Chatbotok, AI, felelős állattartás

2019-10-14

Heuréka-élmény rovatunkban a chatbotoké és a trendeké volt a főszerep, Kiss Gergely, az Attrecto Zrt., alapító, CEO-ja beszélt arról, hogy milyen irányok vannak és milyen fejlesztésekre lenne a legnagyobb szükség. Ritók Lajos, az Equior üzletkötője mondta el, milyen kép rajzolódik ki a Budapesti Értéktőzsdén és Európában. Majd, Mihálovits Gazda beszélt rövide és tömören a felelős állattartásról.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2019/10/MillasReggeli_20191014_0900.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: AI, chatbot, hr, mesterséges intelligencia, turing teszt, ügyfélkezelés

Virtuális asszisztens és chatbot

2017-09-04

Poloskainvázió! Hamarosan jönnek be a lakásba hideg elől. De mit lehet tenni ellenük a kiskertben és a lakásban? Nem sokat, de Mihálovits Gazda segít! Kovács Bálint (Equilor) nyit tőzsdét. Semmi különös. Amerikában ugyanis bankszünnap van. Heuréka élmény rovatunkban kinyomozzuk, merre jár a mesterséges intelligencia? Mit tudnak a virtuális asszisztensek és mire jók chatbotok? Bisztrai Dávid (LogMeIn) kalauzol bennünket.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2017/09/2017-09-04_09-00.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: chatbot, heuréka-élmény, LogMeIn, mesterséges intelligencia, mihálovits gazda, virtuális asszisztens

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!