Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Táncika vagy biznisz? – a TikTok mint üzleti lehetőség

2022-01-13

A TikTok az elmúlt időszakban már nemcsak a tinik és az új social média platformok iránt érdeklődök körében produkált robbanásszerű növekedést, hanem a „mainstream” ingerküszöbét is átlépte, és kezdetét vette a „TikTok-aranyláz”. Új influencerek válnak tömegesen ismertté a semmiből hónapok alatt, az elérés brutális – lehet. Vannak már cégek és márkák, akik már sikeresen kommunikálnak TikTokon, mások egyelőre még csak a fogást keresik rajta. És ezt nagyon jól teszik, hiszen a TikTok már rég nem csak a zenére tátogó tinik birodalma.

Egy cégnek ott kell-e lennie? Miért? Hogyan és mivel érdemes próbálkozni? Mennyibe kerül? Hogyan termelhet pénzt közvetve és közvetlenül? Buza Balázs, az Intren kreatív tartalom és social media üzletágának vezetője fejtette meg a válaszokat.

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/01/TikTok.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Tech-Tud Címkék: facebook, influencer, közösségi média, social média, tartalomgyártás, tiktok

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!