Tanulni, tanulni, tanulni. Az idősebb korosztály tán emlékszik Lenin örökbecsű és sokat ismételt szavaira. Azt azonban Vlagyimir Iljics sem sejtette, hogy elvét az általa sokat ostorozott nagyvállalatok is a magukévá teszik. A multinacionális cégek közül jópár tűzte zászlajára a lifelong learning, azaz az élethosszig tartó tanulás elvét. De miért érdeke egy cégnek, hogy dolgozói pontos elképzelésekkel rendelkezzenek a karrierjüket illetően? Nem a munkától von-e el időt, ha a dolgozó képzi magát? Miért érdeke ebben segíteni egy munkaadónak?
Egy klasszikus multinacionális világcég, a BP országigazgatójának, Knezevics Viktornak tettük fel ezeket a rázós kérdéseket. Ám mivel nyár van és fesztiválszezon, először azt tudakoltuk, mi értelme egy hozzájuk hasonló vállalkozásnak jelen lennie a Sziget fesztiválon?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS