Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Millásreggeli podcast: Digitális ügyfélkapcsolódás, zsarolóvírus, haldokló szállítmányozás

2024-11-26

2024. november 26., kedd 8-9 óra

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2024/11/cafe_radiocafe98_20241126-0800_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: digitális ügyfélkapcsolódás, epic stories, logisztika, szállítmányozás, telekom, ux, VBÜ, Védelmi Beszerzési Ügynökség, zsarolóvírus

Elégdettség, Virginia Woolf, Tungsram Aero Space

2022-01-25

Ügyfél elégedettség, dolgozói elégedettség, tartós win-win partneri kapcsolatok. A Bain and Company alkalmazásában álló Fred Reichheld alternatív megoldást fejlesztett ki a fogyasztói elégedettség és lojalitás mérésére. A Net Promoter Score (NPS) először a Harward Business Review-ban jelent meg 2003-ban. Egy egyszerű kérdésen alapszik a módszer. Ez pedig a következő: Mennyire valószínű, hogy ajánlanák a céget/szervezetet barátaiknak, kollégáiknak? 0-tól 10-ig lehet pontozni, kezdve az „egyáltalán nem”-től egészen a „kimondottan ajánlanám”-ig. Borbély Zoltán, a Schiller Flotta Kft ügyvezetője.

ARANYKÖPÉS: Virginia Woolf.

ÉSZJÁTÉK: Repülőgépalkatrész-javító céget hozott létre a Tungsram csoport. Kétmilliárd forintos alaptőkével új cég jött létre a Tungsram csoporton belül, a Tungsram Aero Space Power Kft. repülőgépek hajtómű-alkatrészeinek javításával, karbantartásával foglalkozik, és egy világszerte 100 milliárd dolláros piacra készül betörni.Kürthy Attila, a Tungsram Aero Space Power Kft. igazgatója.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/01/JazzyRadio_2022-01-25_08_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: elégedettség, fogyasztói elégedettség, lojalitás, repülőgépalkatrész, tungsram, ux, visszajelzés, visszajelzési kultúra

CX vs. AI: a technológia szerepe az ügyfélélményben

2021-10-11

Az ügyfélszolgálati tevékenység hagyományosan emberi feladat. Talán mindig is az marad, hiszen a gépekből hiányzik az empátia és az érzelmi intelligencia, ami ehhez a munkához kell. Hol jöhet mégis szóba a gépi tanulás felhasználása az ügyfélélmény megteremtésében vagy emelésében?

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/10/HEUREKA.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Heuréka-élmény Címkék: AI, algoritmus, chatbot, customer journey, CX, MI, személyes ügyfélszolgálat, technológia, ügyfélélmény, Ügyfélszolgálat, ux

Tejtermelők, tőzsdenyitás, ügyfélélmény

2021-10-11

MIHÁLOVITS GAZDA: Tejjel mézzel folyó Kánaán helyett tömeges állatvágás? – Gondok a szarvasmarha ágazatban. A tömeges állatlevágások elkerülése érdekében törvénymódosításokat kér az agrárminisztertől a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. Az elmúlt évben tapasztalt költségnövekedés ellehetetleníti az állattenyésztéssel foglalkozó gazdaságok működését, a jelenlegi előrejelzés szerint a folyamat megállíthatatlannak tűnik, így napról napra romlik a tejtermelők helyzete. Istvánfalvi Miklós, a Tej Terméktanács elnöke. TŐZSDENYITÁS – Török Lajos, az Equilor Befektetési Zrt. vezető elemzője. HEURÉKA-ÉLMÉNY: A technológia szerepe az ügyfélélmény megteremtésében. Mennyire kell a CX-hez az MI? Avagy az algoritmusok szerepe a személyre szabott ügyfélszolgálati tevékenységben. Kiss Gergely, az Attrecto Zrt. vezérigazgatója.

 

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/10/MillasReggeli_20211011_0900_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: AI, CX, kiskereskedelem, MI, sajt, szarvasmarha, technológia, tej, tejtermelők, tőzsdenyitás, ügyfélélmény, ux

A jövő üzleti modelljei

2021-05-31

A mezőgazdaság alapú társadalmat és gazdaságot felváltotta az ipari társadalom, ma pedig már az experience economy világában élünk. Az egydimenziós termék előállítás és értékesítés már nem életszerű, a szolgáltatások skálázása pedig alap. Multiple world, uswer experience, ultra haptics – csak pár kifejezés, melyek segítenek megérteni a jövő üzleti modelljeit.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/05/HEUREKA.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Heuréka-élmény Címkék: experience economy, jövő, jövőkutatás, Multiple world, ultra haptics, user experience, ux

Hangvezérlés és hang interface

2018-01-15

Mi hangvezérlés? Van ennek jövője és tényleg működik? Ezeket a kérdéseket feszegettünk Heuréka-élmény rovatunkban.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/01/Heureka-elmeny-2018-01-15.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Heuréka-élmény Címkék: hang interface, hangvezérlés, heuréka-élmény, ux, ux design

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!