Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Márkaérték növelés a digitális ügyfélkapcsolódás révén

2024-11-26

A vállalkozások számára a digitális felületeken való megjelenés elvárás, de elég vegyes a kép, hogy ki hogyan él ezzel a lehetőséggel. Összehasonlítani nehéz, hogy egy adott vállalkozás mennyivel termelne többet vagy mennyivel lennének elégedettebbek a vásárlói, ha kiemelkedő ügyfélélményt adnának online (is). A Hellobiznisz küldetése részben éppen az, hogy fejlessze a vállalkozói ügyfeleinek a digitális és egyéb üzleti tudatosságát. E cél mentén készült el egy teljesen új portál a Shiwaforce-szal közös együttműködésben, amiről Barna Péterrel, a Telekom Márkainnovációs vezetőjével és Hoffmann Bencével, a Shiwaforce általános vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2024/11/epic-stories_s09e10_20241126.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: digitális tudatosság, digitális ügyfélkapcsolódás, shiwaforce, ügyfélélmény

Átlagkereset, ügyfélélmény, online szabályozás

2022-04-27

NÉVNAPOK, SZÜLETÉSNAPOK, ÉVFORDULÓK.

LAPSZEMLE, TŐZSDEI HELYZETKÉP.

BUDAPEST, TE CSODÁS: Hírek a fővárosból és környékéről.

ÉBRESZTŐ TÉMA: Micsoda?! 32 százalékkal nőttek az átlagkeresetek! Ja, nem… Februárban a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete – a legalább 5 főt foglalkoztató vállalkozásoknál, a költségvetési intézményeknél és a foglalkoztatás szempontjából jelentős nonprofit szervezeteknél – 546 ezer forint volt, ami 31,7 százalékkal nagyobb az egy évvel korábbinál – jelentette kedden a Központi Statisztikai Hivatal. Csakhogy az egyszeri, ún. fegyverpénz nélkül már korántsem ilyen rózsás a kép…Németh Dávid, a K and H Bank vezető makrogazdasági elemzője.

KKV: Ügyfélélmény az online térben. A Digiméter kutatásai alapján a vállalatok két élesen elváló csoportra bonthatók: vannak a „digitalizált elithez” tartozók és az „az átlagos cégek”. Megvizsgáljuk, hogy az átlagos cégek hogyan közelíthetnek a digitalizált elithez és miért jó az nekik, ha ezt megteszik. Gombár György, az Avaya Magyarország ügyvezetője.

E-COMMERCE: Megegyeztek a felek az európai online tér szabályozásáról. Az uniós digitális tér szogláltatóinak, szolgáltatásainak reformjavaslata végleges formát öltött múlt szombaton, miután az Európai Parlament és a Tanács közt megszületett a Digital Services Act (DSA) jogszabálycsomag kapcsán a politikai konszenzus. A DSA a másik, a kapuőrök szerepét meghatározó Digital Markets Act (DMA) jogszabállyal karöltve gyökeresen megreformálhatja majd a terület játékszabályait az unión belül és akár kívül is.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/04/JazzyRadio_2022-04-27_06_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: átlagbér, átlagkereset, bruttó, Digital Markets Act, Digital Services Act, eu, európai parlament, infláció, KSH, medián bér, ügyfélélmény

Hogyan működik jól az ügyfélélmény?

2021-12-14

Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/12/Ugyfelelmeny.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Munka világa Címkék: cég, digitalizáltság, fogyasztó, hűség, kpmg, kultúra, ügyfélélmény, vállalat

Török líra, carry trade, ügyfélélmény

2021-12-14

MKB: Magával ránthatja-e a török líra a forintot? Carry trade – rég volt, megint van, de mi is az? A privátbanki porfóliókban mit jelent a magasabb kamat és az infláció? Pleschinger Gyula, az MKB Private Banking igazgatója.

ARANYKÖPÉS: Závada Pál.

KPMG: Ügyfélélmény – mit tudnak az ebben világszinten élenjáró cégek és mit tanulhatunk tőlük? Magasfokú digitalizáltság, a társadalmi ügyek iránti fogékonyság és a fogyasztói hűség elnyerését mindennél előbbre soroló vállalati kultúra – az idei KPMG Global Customer Experience Excellence kutatás szerint ezek jellemzik a sikeres vállalatok fogyasztói elégedettség stratégiáját. Hári Melitta, a KPMG ügyfélélmény tanácsadója.

ÉSZJÁTÉK: Logisztikai hírek.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/12/JazzyRadio_2021-12-14_08_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: carry trade, digitalizáltság, fogyasztó, hűség, infláció, kamat, porfólió, privátbank, török líra, ügyfélélmény

CX vs. AI: a technológia szerepe az ügyfélélményben

2021-10-11

Az ügyfélszolgálati tevékenység hagyományosan emberi feladat. Talán mindig is az marad, hiszen a gépekből hiányzik az empátia és az érzelmi intelligencia, ami ehhez a munkához kell. Hol jöhet mégis szóba a gépi tanulás felhasználása az ügyfélélmény megteremtésében vagy emelésében?

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/10/HEUREKA.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Heuréka-élmény Címkék: AI, algoritmus, chatbot, customer journey, CX, MI, személyes ügyfélszolgálat, technológia, ügyfélélmény, Ügyfélszolgálat, ux

Tejtermelők, tőzsdenyitás, ügyfélélmény

2021-10-11

MIHÁLOVITS GAZDA: Tejjel mézzel folyó Kánaán helyett tömeges állatvágás? – Gondok a szarvasmarha ágazatban. A tömeges állatlevágások elkerülése érdekében törvénymódosításokat kér az agrárminisztertől a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács. Az elmúlt évben tapasztalt költségnövekedés ellehetetleníti az állattenyésztéssel foglalkozó gazdaságok működését, a jelenlegi előrejelzés szerint a folyamat megállíthatatlannak tűnik, így napról napra romlik a tejtermelők helyzete. Istvánfalvi Miklós, a Tej Terméktanács elnöke. TŐZSDENYITÁS – Török Lajos, az Equilor Befektetési Zrt. vezető elemzője. HEURÉKA-ÉLMÉNY: A technológia szerepe az ügyfélélmény megteremtésében. Mennyire kell a CX-hez az MI? Avagy az algoritmusok szerepe a személyre szabott ügyfélszolgálati tevékenységben. Kiss Gergely, az Attrecto Zrt. vezérigazgatója.

 

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/10/MillasReggeli_20211011_0900_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: AI, CX, kiskereskedelem, MI, sajt, szarvasmarha, technológia, tej, tejtermelők, tőzsdenyitás, ügyfélélmény, ux

Imádják a MOL Bubi-t, Ügyfélélmény, Egy társadalmi vállalkozás közelről

2021-07-27

Névnapok, születésnapok és évfordulók említése után LAPSZEMLE és TŐZSDEI HELYZETKÉP. BUDAPEST, TE CSODÁS: Drótszamarak reneszánsza – Imádják a fővárosiak a MOL Bubi-t – Borsi Dávid, a BKK kommunikációs vezetője és szóvivője. KPMG: Ügyfélélmény – Megéri? Kell ez? – Hári Melitta, KPMG senior tanácsadó. UNICREDIT: Egy társadalmi vállalkozás közelről – Magyari Vivien, a Nyékládházi Viola Idősotthon intézményvezetője.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/07/MillasReggeli_20210727_0645_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: bubi, mol, ügyfélélmény, vállalkozás

Médiaszereplők, banki ügyfélélmény, tőzsdei buborékok

2021-05-27

Születésnapok, névnapok, évfordulók említése után online LAPSZEMLE és TŐZSDEI HELYZETKÉP. BUDAPEST TE CSODÁS – hírcsokor a fővárosból és környékéről. ÉBRESZTŐ: Itt a friss lista a legbefolyásosabb magyar médiaszereplőkről – de hova tűntek az újságírók? – Simon Krisztián, a Marketing&Média szaklap főszerkesztője. KPMG: Ügyfélélmény a bankszektorban – Frisch Ádám, a KPMG menedzsere. HETI ALAPOZÓ: Buborékok és sztripperek – Gyurcsik Attila, az Accorde Alapkezelő Zrt. vezérigazgatója a tőzsdei buborékok kialakulásának filozófiájáról.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/05/MillasReggeli_20210527_0645_ok.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: bank, bankszektor, budapest, média, ügyfél, ügyfélélmény, újságíró

Ügyfélélmény, hőszigetelés, iPhone12

2020-10-14

Mi az, hogy „Ügyfélélmény”? Milyen az igény rá, milyenek a követelmények? Mivel tudja segíteni a CISCO? Dalos Ottó, a Cisco magyarországi ügyvezető igazgatója és Simon István, az NTT ügyvezetője vlágosít fel minket erről. Dwight D. Eisenhower amerikai elnököt idéztük, aki az angolszász csapatok főparancsnoka volt a II. világháborúban. Hőszigetelj okosan! Kékesy Péter, a Baumit alkalmazástechnikai vezetője válaszolt többek között olyan kérdésekre, mint pl. Milyen károkat okozhat a rossz kivitelezés? Mennyire veszélyesek a hőszigetelések? Mi van akkor, ha egy pl. 10 évvel ezelőtti szigetelést ma már vékonynak tartunk? Megérkezett az iPhone12 – Van új a nap alatt? Erdős Márton, a PC World magazin főszerkesztője elemezte a készüléket.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/10/MillasReggeli_20201014_0800_ok.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: apple, cisco, Eisenhower, Erdős Márton, hőszigetelés, iphone, iPhone12, ügyfélélmény

Startupok, töltés, ügyfélélmény 

2019-08-13

A stúdióban vendégeink voltak Gerencsér Dorka, az MVM Csoporthoz tartozó Smart Future Lab Zrt. innovációs és startup szakértője és Pesti Csaba, a Meter Zencharge csapatából. Startupok, mentorálás, energiafelhasználás, kezdő tőke, elektromos autók – rengeteg dologról volt szó. Aztán, az Év Kereskedője verseny 2019 volt téma, Mondovics Péter, a Mastercard marketing menedzsere osztotta meg a verseny céljait, illetve kutatásuk eredményeit. Fő az ügyfélélmény!

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2019/08/Millasreggeli_20190813_0800.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: áram, edison, elektromos autó, energia, év kereskedője, MasterCard, meter zencharge, mvm, töltés, ügyfélélmény

  • 1
  • 2
  • Következő oldal »
  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!