Az ügynöki autókereskedelmi modell bevezetését egyre több márka jelenti be. Mit jelent ez a kereskedelemre nézve, mennyire fundamentális változás ez valójában?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Az ügynöki autókereskedelmi modell bevezetését egyre több márka jelenti be. Mit jelent ez a kereskedelemre nézve, mennyire fundamentális változás ez valójában?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Fél éve nyitott a Lexus Pest szalonja a Schiller Autó Család újpesti telephelyén
Hogy jött a Lexus márka felvétele a Schiller Autó Család számára?
Hol, mikor nyitott meg a Lexus Pest szalonja?
Milyen eredményeket sikerült elérni a nyitás óta?
Milyen különlegességekkel találkozhat az, aki belép a szalonba?
Milyen újdonságok várhatóak idén a Lexustól?
Hogyan áll a Lexus az elektromos autózáshoz, mi a terve?
Mennyire érinti a Lexus modelleket a chiphiány?
Schiller Márk, Schiller Autó Család stratégiai- és marketing igazgató
ARANYKÖPÉS: Örkény István, magyar író
NAP NYRT: Mi áll az elmúlt napok élénkülése mögött?
A NAP Nyrt-vel kapcsolatban negyedéve beszélgettünk utoljára, azóta 3 fontos dolog történt a cég életében.
Vadas László, a NAP Nyrt. Igazgatóságának Elnöke
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A kábelköteg az új gond, mert azt Ukrajnában és Romániában, meg Marokkóban gyártják leginkább. Munkaigényes alkatrész. 750-800 ezer autó fog hiányozni a piacról az első félévben csak amiatt, hogy Ukrajnában nem gyártanak kábelköteget. A magyar autóipar extrém módon kitett e problémának ráadásul.
A sokadik megpróbáltatás után az ellátási láncok újragondolása következhet a világ autóiparában. Sorra vesszük, mik lehetnek a fő irányok!
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Csaknem reménytelen új autóhoz jutni Magyarországon. A gyártási, szállítási bizonytalanságok miatt hónapokat kellett várni az autókra, így a vevő nem tudta, mikor veheti át a járművét. A forint gyengülése miatt most már azt sem tudhatja, mennyit kell majd fizetnie érte. Mindezek miatt a használt autók piacán óriási a kereslet. A kilátások sem kedvezőek, mert Ukrajna elég sok, az autógyártásban nélkülözhetetlen alapanyag legnagyobb exportőre.
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Milyen autót tudunk venni 1, 2 és 3 millió forintból?
Ár- és forgalmi robbanás tapasztalható a használtautó-piacon, egyre öregebb autók jönnek az országba egyre magasabb áron. Miért és meddig? Még most is jól jár, aki vásárol?
Várkonyi Gábor, autós szakértő
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Névnapok, evfordulók és születésnapok említése után LAPSZEMLE és TŐZSDEI HELYZETKÉP.
BUDAPEST, TE CSODÁS: Szép megújuló sípálya és egyebek – nagy fejlesztési tervek Visegrádon
A sípálya két új felvonóval gyarapodik és jelentősen bővül a hóágyús kapacitás is. Szintén a Felleg-park beruházásához kapcsolódóan jön létre tematikus játszótérrel és vadbemutató kerttel a Mogyoróhegyi Ökoturisztikai Központ is.
Mészáros Péter, a Pilisi Parkerdő Zrt. szóvivője
Milyen autót tudunk venni 1, 2 és 3 millió forintból?
Ár- és forgalmi robbanás tapasztalható a használtautó-piacon, egyre öregebb autók jönnek az országba egyre magasabb áron. Miért és meddig? Még most is jól jár, aki vásárol?
Várkonyi Gábor, autós szakértő
CÉGENERGIA:
Az energiaárrobbanás miatt olcsóbb a fosszilis üzemanyagot tankolni, mint elektromos autót használni. Hírösszefoglaló.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
UNICEF: Minden gyerekért! – segítsük a Unicef munkáját, de ne csak karácsonykor! A rendszeres támogatás a legjobb a nélkülöző gyerekeknek világszerte. Megdöbbentő, hogy egy kis összeg akár élet-halál kérdése is lehet. De mi pontosan az Unicef és mit csinál? Vannak-e magyar programjai? Miből gazdálkodik? Hogyan segíthetünk? Ezeket a kérdéseket tettük fel, Mészáros Antónia, az Unicef Magyarország ügyvezető igazgatója válaszolt.
ARANYKÖPÉS: Eddie Vedder, zenész, a Pearl Jam frontembere.
FUTÓMŰ: 2021 nem az autógyártás éve… Sosem volt még olyan rossz az autópiac, mint idén novemberben. Csak az tarol, akinek van chipje. A Volkswagen pl. mínusz 30 százalékot tudott összehozni… 1974 óta nem készült olyan kevés autó Németországban mint idén, 2017-hez képest 50 százalékos a mínusz. 2023-ig ez lesz, szokjuk meg. India bezzeg növekszik, mert az ottani autókban nincs chip. Várkonyi Gábor, autós szakértő.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
AUTOWALLIS: Jó lett az elmúlt negyedév, de mit hoz a következő? Elmaradó volumenről, de javuló hatékonyságról számolt be az AutoWallis az elmúlt negyedévben. Olyannyira, hogy az idei évre tervezett 5,5-6,2 milliárdos EBITDA terv majdhogynem teljes egészében teljesült, hiszen az első 9 hónapban 5,7 milliárd forintot ért el a társaság. Ormosy Gábor, az AutoWallis Nyrt. vezérigazgatója.
ARANYKÖPÉS: Britney Spears
FUTÓMŰ: NorthVolt, a legmenőbb autómárkák a közösségi médiában. Várkonyi Gábor, autós szakértő.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Az üzemanyag-drágulás csak egy a sok probléma közül. Sokat mondó, hogy a szakmát az 500-600, de 700-800 ezres nettó fizetések ellenére is elhagyják a sofőrök. Ha pedig nincs, aki az autót vezesse, akkor az áruk sem fognak megérkezni A pontból B-be.
Barna Zsolt, a Waberer’s International Nyrt. vezérigazgatója
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Hogyan alakul az autókereskedelem? Milyen trendek és kilátások vannak? Mit okoz a chiphiány, és mi várható ezen a területen az autóiparban? Na és az alkatrészhiány? Minden mit jelent a flottakezelésben? Flottakezelés a gyakorlatban és élő bejelentkezés a Zalazone-ról, a Magyar Gépjárműgyártók Szövetségének konferenciájáról.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS