Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Elégdettség, Virginia Woolf, Tungsram Aero Space

2022-01-25

Ügyfél elégedettség, dolgozói elégedettség, tartós win-win partneri kapcsolatok. A Bain and Company alkalmazásában álló Fred Reichheld alternatív megoldást fejlesztett ki a fogyasztói elégedettség és lojalitás mérésére. A Net Promoter Score (NPS) először a Harward Business Review-ban jelent meg 2003-ban. Egy egyszerű kérdésen alapszik a módszer. Ez pedig a következő: Mennyire valószínű, hogy ajánlanák a céget/szervezetet barátaiknak, kollégáiknak? 0-tól 10-ig lehet pontozni, kezdve az „egyáltalán nem”-től egészen a „kimondottan ajánlanám”-ig. Borbély Zoltán, a Schiller Flotta Kft ügyvezetője.

ARANYKÖPÉS: Virginia Woolf.

ÉSZJÁTÉK: Repülőgépalkatrész-javító céget hozott létre a Tungsram csoport. Kétmilliárd forintos alaptőkével új cég jött létre a Tungsram csoporton belül, a Tungsram Aero Space Power Kft. repülőgépek hajtómű-alkatrészeinek javításával, karbantartásával foglalkozik, és egy világszerte 100 milliárd dolláros piacra készül betörni.Kürthy Attila, a Tungsram Aero Space Power Kft. igazgatója.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/01/JazzyRadio_2022-01-25_08_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: elégedettség, fogyasztói elégedettség, lojalitás, repülőgépalkatrész, tungsram, ux, visszajelzés, visszajelzési kultúra

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!