2023. december 19., kedd 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Ügyfél elégedettség, dolgozói elégedettség, tartós win-win partneri kapcsolatok. A Bain and Company alkalmazásában álló Fred Reichheld alternatív megoldást fejlesztett ki a fogyasztói elégedettség és lojalitás mérésére. A Net Promoter Score (NPS) először a Harward Business Review-ban jelent meg 2003-ban. Egy egyszerű kérdésen alapszik a módszer. Ez pedig a következő: Mennyire valószínű, hogy ajánlanák a céget/szervezetet barátaiknak, kollégáiknak? 0-tól 10-ig lehet pontozni, kezdve az „egyáltalán nem”-től egészen a „kimondottan ajánlanám”-ig. Borbély Zoltán, a Schiller Flotta Kft ügyvezetője.
ARANYKÖPÉS: Virginia Woolf.
ÉSZJÁTÉK: Repülőgépalkatrész-javító céget hozott létre a Tungsram csoport. Kétmilliárd forintos alaptőkével új cég jött létre a Tungsram csoporton belül, a Tungsram Aero Space Power Kft. repülőgépek hajtómű-alkatrészeinek javításával, karbantartásával foglalkozik, és egy világszerte 100 milliárd dolláros piacra készül betörni.Kürthy Attila, a Tungsram Aero Space Power Kft. igazgatója.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Eldőlt. Megszülettek a jogszabályok, amelyek a mindent elborító műanyagszemét mennyiségét hivatottak csökkenteni Magyarországon. De mi van bennük? Mely műanyagból készült tárgyak tűnhetnek el emiatt? Mit fogunk helyettük használni? Szuperzöld környezetvédelmi rovatunkban Nagy Miklóst, a Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) főtitkárát kérdezzük ezekről. Ma Török Lajos (Equilor Zrt.) nyit tőzsdét. Nincs visszajelzés. Hányszor panaszkodunk erre! De miért nincs: És hogyan kéne visszajelezni? Kinek? Katona Melinda, a Borealis Consulting ügyvezető igazgatója segít.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS