Jövőt vizsgáló rovatunkban a marketing területére kalandoztunk, Ottlik Dávid a SynetIQ társalapítója, CEO-ja volt vendégünk a stúdióban. Kezdjük azzal: mi az a neuromarketing?
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...
Sonkatök, hokkaido tök, nagydobosi és kolbásztök, Atlantic Giant. Halloween alkalmából Mihálovits gazda nem tököl és tök kiskátét tesz közzé. Jelige: No halogéntök please! Kovács Bálint (Equilor) nyitja a tőzsdét, aki erős Opus hétkezdésről számol be, miközben a blue chipek még alszanak…Neuromarketing. Barátkozzunk meg a kifejezéssel, mert ez a módszer határozza meg, milyenek lesznek a reklámok a jövőben. Ottlik Dávid (SynetIQ) szerepel Heuréka Élmény rovatunkban és elmondja, hogy működik ez az egész.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...