Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Virtuális tornacipő a Guccitól – egy aggasztó folyamat jele

2021-04-22

Az online tér hódítása marketing és reklám szempontból. Mit tesznek a cégek azért, hogy az egyre inkább virtuálisba tolódó világunkban mérvadó szereplők legyenek?

Nagy Bálint, az IBS International Business School marketing tanszékvezetője.

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/04/IT-ROVAT-Virtualis-tornacipo-a-Guccitol-egyre-inkabb-az-online-terben-elunk_audio.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: IT Címkék: Gucci, marketing, online tér, reklám, virtuális tornacipő

Költségvetés, marketing, e-ker trendek

2020-05-27

Évfordulók, lapszemle, piaci helyzetkép. Budapest, te csodás: hírek a fővárosból. Ébresztő téma: mennyi lesz az ország bukszájában? Kész a 2021-es költségvetés. Baka F. Zoltán az mfor.hu újságírója. Kkv rovat: felpörgő fejlesztések, béna marketing – kkv-k karanténban. Wolf Gábor kisvállalati marketing szakértő, a felmérést végző Marketing Commando vezető tanácsadója. E-commerce trendek, amelyek a Covid-19 hatására alakultak ki – Palocsay Géza, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatója.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/05/MillasReggeli_20200527_0645.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: büdzsé, covid-19, e-kereskedelem, kkv, költségvetés, marketing, trendek

Fogyóban a reklámtorta

2020-05-20

A Covid-19 járvány miatt a reklámozás is visszaesett, mondta Gulyás János, a Magyar Reklámszövetség elnöke.Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/05/Gulyas_Janos_2020-05-20.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Pénzügyek Címkék: covid-19, költés, marketing, média, reklám, reklámszövetség

Miért nem csinálunk jó bormarketinget drágán, ha ugyanennyibe kerül a rossz is?

2020-01-09

NOPQ rovatunkban Kántor kolléga adott hangot haragjának az ismét újraindított, de minősíthetetlen bor.hu weboldal kapcsán.

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2020/01/NOPQ_2020-01-09.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: NOPQ Címkék: bor.hu, bormarketing, borrégió, borvidék, hnt, magyar turizmus zrt., marketing

Kabalaállatok, kkv marketing, e-biznisz trendek jövőre

2019-12-18

Két kialvatlan műsorvezető köszönti az Augusztákat, majd lapszemléznek, tőzsdéznek. Nagy Bálintot, az IBS International Business School marketing tanszékvezetőjét arról kérdeztük, miért kell rosszabbnál rosszabb kabalaállatokat kreálni a nagy sporteseményekhez. KKV rovatunkban a 2019-es év kkv marketing trendjeit vizsgáltuk meg egy felmérésen keresztül. E-biznisz rovatunkban pedig folytattuk a héten elkezdett beszélgetést Palocsay Gézával, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatójával arról, hogy milyen trendek uralják majd 2020-ban az e-kereskedelmet.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2019/12/MillasReggeli_20191218_0645.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: e-biznisz, e-kereskedelem, kabalaállat, kkv, marketing, vizipók

Üzletelt felhasználói adataival a Twitter

2019-10-14

A Twitterről kiderült, hogy a Facebook korábbi fiaskójához hasonlóan a kizárólag a két faktoros azonosításhoz megadott telefonszámokat marketing célokra is felhasználta. A cég azt állítja, hogy véletlen volt és már abbahagyták a gyakorlatot, de 5 milliárdos büntetést kaptak. Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2019/10/Szalay-Borbas_Gergo-2019-10-14.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Adatgazda Címkék: adat, büntetés, cambridge analytica, facebook, gdpr, marketing, twitter

Személyesen, tőzsdenyitás, Google

2019-03-21

NOPQ gasztro rovatunkban arról beszéltünk, hogy megjelent a magyar bor közösségi márkakoncepciója, és hát – nem értjük. Minek egyáltalán a bornak márkakoncepció? Varga Botond, az Equilor Befektetési Zrt. üzletkötője azt mondta el, hogyan nyitott a BÉT és mi okoz mozgást a piacon, majd rátértünk az elmúlt napok, hetek, sőt hónapok egyik legizgalmasabb hírére: játék streaming szolgáltatást indít a Google. Hlács Ferenc, a hwsw.hu szakújságírója beszélt erről.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2019/03/Millasreggeli_20190321_0900.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: bor, google, játék, marketing, stadia, streaming, személyesen

Trump, forint, szurkolótáborok

2018-07-24

Samu János, a Concorde Értékpapír Zrt. vezető elemzője folytatta eszmefuttatását, globális és magyar makrokörkép, költségvetés, gazdaságpolitikai fordulat, a forint ereje és 2018 legfajsúlyosabb eseményei voltak a témák. Majd, Piros Pirula rovatunkban arra kerestük a választ, hogy hogyan növeljük a sportklubok szurkolótáborának értékét automatizált, személyre szabott kommunikációval? Pogány András, a Nitrosports/Nitro Communications cégalapító-ügyvezetője mondta el.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/07/Millasreggeli_20180724_0800.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: adat, forint, makrogazdaság, marketing, nitro sport, sport, szurkolótáborok, trump

2018-03-21 Uzsonnakamat #51

2018-03-21

Egész tűrhető tőzsdei hangulatban kezdjük az adást. Az igazi nagy durranás azonban az, hogy eladták a magyar Telenort. Is. Koi Tamás (hwsw.hu) helyez képbe mindenkit a tranzakcióval kapcsolatban. Hasonlóan nagy durranás a napokban zajló Facebook botrány is, melynek egyik oldalhajtását Lévai Richárd közösségi marketing specialista tárja fel. Hasít a Fundamenta is, ami klassz dolog. Erről is beszámolunk. A pesti tőzsdezárás már csak hab a tortán!

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/03/Uzsonnakamat_20180321.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Uzsonnakamat Címkék: botrány, eladás, facebook, fundamenta, lakástakarék, lakástakarék pénztár, marketing, mobilszolgáltató, távközlés, telenor

Adatvezérelt marketing és új Samsung

2018-03-14

Mi az adatvezérelt marketing, és egyáltalán, miért van rá szükség? Schlégl Tímea az IVSZ kommunikációs igazgatója, a KÜRT akadémia képzésvezetője azért járt nálunk, hogy bővebben is megismerkedjünk ezzel a témával.  Miért fontos ez a digitális gazdaságban a vállalatoknak? Mit jelent ez a vállalatok számára? Hogyan lehet ezt „kicsiben” kell elkezdeni, és apró lépésekkel haladni? És hogyan változik a marketing szakemberek szemléletmódja? Erről beszélgettünk. Március 16-án hivatalosan is megjelenik a Samsung S9/S9+. Kunos Balázs a Samsung üzletág igazgatója mondta el, mire számíthatunk.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2018/03/Millasreggeli_20180314_0800.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: adatvezérelt marketing, digitalizáció, ivsz, marketing, s9, samsung

  • « Előző oldal
  • 1
  • 2
  • 3
  • Következő oldal »
  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!