Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Felgyorsult digitalizáció és chatbotok a Vízművek ügyfélszolgálatán Csak online elérhető tartalom

2021-08-05

Amikor a járvány beütött, pillanatok alatt kellett otthoni üzemmódra átállítani a vízművek ügyfélszolgálatát is, ma viszont számos hasznos tapasztalattal készülhetnek a poszt-covid világ kihívásaira. Hogyan vezették be chatbotokat, mit tudnak a gépek és mihez kellenek az emberek? Girasek Balázs, a Fővárosi Vízművek értékesítési és ügyfélszolgálati igazgatója mesélt a részletekről.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/08/Uzsonnakamat-210805.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: chatbot, fővárosi vízművek, Ügyfélszolgálat

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!