A közúti kiscsomag szállítás egyik nyertese volt a járványnak. Sokkal több ember vásárolt online, így a csomagszámok is jelentősen nőttek. Az összkép azért nem ennyire rózsás, hiszen a B2B üzletág visszaesése mellett következett be a B2C felfutása, de összességében a piac egésze komoly növekedést könyvelhetett el.
Mindezt kapacitással jól bírták a logisztikai cégek, hiszen a volumeningadozás ebben az üzletágban megszokott. Gondoljunk csak a Black Friday-jal egybeolvadt karácsonyi szezon óriási szállítási kapacitást igénylő időszakára.
A közúti kiscsomag szállítási tevékenység járvány alatti működéséről, fejlesztésekről, a jelen helyzetről, illetve a jövő terveiről beszélgettünk Czifrik Szabolccsal, a DPD Hungária Kft. ügyvezetőjével.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS