Most amúgy is piaci trend az online kereskedelem egyre erősődő növekedése, de a COVID hatására megsokszorozódott a webshop indítók száma.
Foundry Co képe a Pixabay -en.
Egyrészt mert sokan gondolkodtak eddig is rajta, hogy van egy termék ötletük, de nem voltak benne biztosak, hogy érdemes belevágni. Ők arra jutottak, hogy ha valamikor, akkor most biztosan el kell kezdeni csinálni. Illetve sok olyan cég is volt, amelyik az offline értékesítése mellett eddig egyáltalán nem, vagy csak minimálisan volt jelen az online térben és most létszükségletté vált az online értékesítés, amiből megtanulták a leckét! Válaszokat kerestünk a legfontosabb kérdésekre, amelyek webshop indítás előtt felmerülnek. Ebben Csereklyei Bálint, az iLogistic Kft. ügyvezetője volt a segítségünkre.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS