Bár a Statista adatai alapján márciusban 36%-kal több időt töltöttünk videójátékokkal, még így sem sikerült a TOP5 kategóriába bekerülni (hírfolyamok követése +67%, Netflix jellegű szolgáltatások +51%, klasszikus TV +45%, messaging szolgáltatások +44%, és ezeket követi a videójátékok piaca.
Olya Adamovich képe a Pixabay -en.
Sok cég, vagy iparág kiegyezne ekkora növekedéssel, de az éremnek van egy másik oldala is. A piacvezető cégek szerint ugyanis a COVID-19 ideje alatt átlagosan 20%-kal lassultak a fejlesztések és ez hosszabb távon óriási problémát fog jelenteni a meglevő játékok frissítésénél és az újak befejezésénél is. Emellett a csökkenő hirdetési árbevételek és a nehezebben hozzáférhető finanszírozások is koncentrálhatják a piacot. A gaming ipar helyzetéről Palocsay Gézával, a Jófogás és a Használtautó.hu ügyvezető igazgatójával beszélgettünk E-biznisz rovatunkban.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...