2025. június 03., kedd 8-9 óra
EPIC STORIES: True omnichannel és microservice alapú digitális ügyfélkiszolgálás a Telekomnál
Rengeteg szó esik arról, hogyan támogatjuk a KKV-kat a digitális előrelépésben.
Magyar Telekom esetében gondolhatunk itt a Hello Biznisz platformra, melynek többek között célja a vállalatok digitális tudatosságának fejlesztése vagy a nemrégiben indult Demján Sándor programra is, ami segít abban, hogy minden vállalkozásnak legyen saját honlapja. A Magyar Telekom akkor tudja ezt hitelesen képviselni ügyfelei felé, ha tesz azért, hogy a digitális ügyfélkiszolgálás “élménye” a saját háza táján is hangsúlyt kapjon.
Mári Zsuzsanna, Telekom, B2B Tribe Technical Lead
Hoffmann Bence, Shiwaforce, általános vezérigazgató-helyettes
ARANYKÖPÉS: “Én azt tapasztaltam, hogyha a hegyet előnytelen oldalon másszuk meg, az sem elveszett munka, mert mászás közben igen sokat tanulhatunk, olyat is, amit emberek, akik hibát nem követnek el, sohasem tudhatnak meg…”
1899-ben ezen a napon született Békésy György magyar származású Nobel-díjas fizikus († 1972)
ÉSZJÁTÉK:
A DSV történetének legnagyobb üzletét zárta le: hivatalosan is befejeződött a Deutsche Bahn logisztikai üzletágának, a Schenkernek a felvásárlása. Így a DSV immár a világ legnagyobb logisztikai és szállítmányozási szolgáltatójává vált.
Közben itthon javult a közúti fuvarozók eredménye a tavalyi év utolsó negyedévében, de alacsony és törékeny még a szektor profitja.
Végre ismét voltak nyereséges fuvarozók, de ez még ingatag – Transpack
Világelső lett a DSV: lezárult a Schenker felvásárlása – Transpack
Lajkó Ferenc, a DigiLog Consulting Managing Directora
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS