2024. november 19., kedd, 8-9 óra
Pénteken jelentette be az AutoWallis eddigi történetének legnagyobb akvizícióját: megállapodtak a cseh piacon működő MILAN KRÁL GROUP 100 százalékának megszerzéséről. Ezzel a cseh BMW kiskereskedelmi piaci pozíciójának erősítése mellett újabb márkákat és új tevékenységet is bevonnak portfóliójukba, a diverzifikációval tovább növelve és stabilizálva eredménytermelő képességüket. A részletekről, tervekről és a szintén pénteken közzétett első háromnegyedéves eredményről az AutoWallis vezérigazgatójával, Ormosy Gáborral beszélgettünk.
Minden menedzsment ódzkodik a cég webszájtjának megújítástól, hiszen üzletileg kritikusak, komplexek és sokszereplősek. Előbb-utóbb mégis engedni kell az évek óta tartó nyomásnak, mégpedig azért, mert az üzleti, a marketing és a technológiai csapatok céljait egyszerre kiszolgálni képes (DXP) platformok és azok funkciói, képességei már elvárássá értek a szolgáltató szektorban. Az ügyfelek és a szabályozók is elvárják a magasabb szintet a digitális ügyfélkiszolgálásban. Mikor és hogyan érdemes új webszájtra váltani? Pászka Petra, a MagNet Bank marketing igazgatója és Dojcsák Dániel, a Shiwaforce marketingkommunikációs igazgatója voltak az Epic Stories rovat vendégei.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...