2024. május 7., kedd 8-9 óra
Állatkínzók nyomában – Ki s miért szervez kutyaviadalt? Kutyaviadal. Még mindig nem sikerült Magyarországon teljesen felszámolni ezeket az embertelen “eseményeket”. Kik, miért szervezik ezeket? Hogyan bonyolítják le? Milyen kutyák a résztvevők, hogyan “képzik ki” ezeket? Kikből áll a közönség? Mekkora tétek mozognak? Miként lehet fellépni ellenük? Mit lehet tenni a mentett kutyákkal? Index – Belföld – Többmilliós kutyák tépik szét egymást: Magyarországon még nem szűntek meg a viadalok. Kapin Richárd, a Szurkolók az Állatokért Alapítvány vezetője
ARANYKÖPÉS: A barátság legszebb aktusa az, midőn barátunkat hibáira figyelmessé tesszük. Berzsenyi Dániel költő (1776)
MÁGIKUS-E: Külföldi e-kereskedelmi kitekintés – Mennyit keresnek a tech óriások? Szabó László, a Growww Digital digitálismarketing-ügynökség ügyvezető partnere
ÉSZJÁTÉK: Megéri repteret venni? A Budapest Airport utasforgalma áll gyakran a középpontban, miközben a repülőtér visszavásárlásának kulcsa az áruszállításban rejlő lehetőségek kiaknázása. Budapest Lipcse mintájára lehet a cargo-üzletág európai zászlóshajója, s ebben a folyamatban katalizátorszerepet tölthet be a kínai kapcsolat is. Jó üzlet a reptérüzemeltetés? Megéri ekkora árat fizetni érte, mint amekkorát a magyar állam fizetne? Milyen szakmai szempontok támasztják alá a vásárlást? A cargo vagy a személyszállítás a jobb üzlet? Melyik lehet út a budapesti reptér előtt? Miért kell az üzlethez az állam? egy magáncég nem tudja megugrani a kihívásokat? Hatalmas lehetőség előtt áll Magyarország, a Budapest Airport visszavásárlása a kulcs. llg Péter – logisztikai szakember, a PMI Logistics Solutions Kft ügyvezetője
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS | Még több...