Csütörtöki rendes autós rovatunkban a stúdióban járt Várkonyi Gábor, autós szakértő. Nem csak a klasszikus autógyártói modell, hanem a kereskedői hálózat üzleti modellje is egyre inkább kifutóban van. A gyártók a jövőben közvetlen kapcsolatban akarnak lenni a vevőikkel, nem tetszik nekik a túlságosan erősre nőtt kereskedői szegmens. Illetve, még több márkát akar felhalmozni Li Shufu, a kínai autómogul, aki a Volvo és a Mercedes mögött is ott van: mi lesz ebből? Kababik József, az Erste Befektetési Zrt. üzletkötője hozott híreket a nemzetközi piacokról, elsőként a Tesla került sorra: ralli van, céláremelések volt. A Netflix gyorsjelentés pedig jó lett ugyan, de a kilátások alulmúlták a piac várakozásait, így esett az árfolyam.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS