A METU 2018-ban vezette be a myBRAND portfólió alapú oktatási módszerét, melynek első záróvizsgáját tartják idén júniusban a Kommunikáció – Üzlet – Turizmus karon. Melyek voltak a záróvizsga specifikumai?
Gyorsjelentés a művészeti képzésünket végzett friss diplomás hallgatók elhelyezkedési adatairól, melyek nagyon kedvezőek, hiszen a METU-s hallgatók úgy tűnik, hogy gyorsan el tudnak helyezkedni a szakmájukban a diplomázást követően. Sok esetben a hallgatókat már az egyetemi évek alatt is bevonják az oktatók projektekbe, így már egyrészt tapasztalatlan, másrészt hasznos, kapcsolati hálóval lépnek ki a munkaerőpiacra.
Mindkét kar esetében elmondható, hogy az intézménynek több mint 200 partner intézménye van, ahol a hallgatók gyakornokként további tapasztalatokra tehetnek szert.
Dr. Bachmann Bálint, a Budapesti Metropolitan Egyetem rektora
Videó:
Hang:
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS