Magyarország egészen jól halad bortermelésben, a brutálisan alacsony 2010-es év után kapaszkodunk vissza. Exportban is egészen jól teljesítünk az utóbbi években, a palackos kivitelt azonban jó lenne növelni, mert a lédig viszi a prímet.
Bár a nagy bortermelő és exportáló országokat nem tudjuk utolérni, ráadásul Kína is egyre jobban kacsintgat a bor felé, és nekünk a világ legagyobb bortermelői piacán, az EU-ban kell helytállnunk, mégis lehet komoly növekedést elérni. Méghozzá nem lédigben, hanem palackozottban. Mi kell ehhez? Hogy legyen konkrét kereskedelmi érdek, legyen jól kiépített kereskedelmi infrastruktúra, de a különböző piaci igényekre is legyen szabva a kivitel, és ne legyen drága, viszont legyen jó minőség. Lehetséges ez? (De)Kántor kolléga elmezte a helyzetet.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS