2025. június 03., kedd 8-9 óra
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Az AI válallati implementációja idén már kézzelfogható aktivitásokhoz vezetett. A hype töretlen, de egyre inkább praktikus, gazdaságilag is értelmezhető előnyökről szól a diskurzus. A vállalati AI témakör két legégetőbb kihívása jelenleg az “AI washing” elkerülése, azon való túllépés és a tehetségek, szakértők extrém hiánya. Megnéztük, mit javasol ezekben a kérdésekben a vállalati és mit a beszállítói oldal. Az elsőt Szoleczky Zoltán, OTP Senior Chapter Lead képviselte, a másodikat Kállai Gábor, Shiwaforce CTO.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Az AI trend látványos kihívás elé állítja a vállalati szervezeteket és ahogyan a felvezető előadásokból is kiderül, ez egyszerre jelent technológiai, menedzsment, szervezetfejlesztési és HR kihívást is, miközben kész receptje nincs senkinek, de tapasztalatai és igényei azért már mindenkinek igen. Decemberben már beszélgettünk az OTP-ben futó Pulze Digital vállalati képességfejlesztő programról, ma közelebbről belenézhetünk, hogy mitől más megközelítés ez a korábbi digitális fejlesztő képzésekhez képest. Tettük mindezt Földházi Csabával, Shiwaforce – Pulze Digital End-to-end delivery director és Tóth Katával, Shiwaforce – Pulze Digital senior training consultant.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Idén is díjazták a digitális marketing legizgalmasabb projektjeit a Magyar Marketing Szövetség Év Honlapja pályázat keretében, ahol az Union Biztosító új websiteja a márkasite-ok és a szolgáltatói portálok kategóriában hozott el különdíjat.
A Union első websiteját is a Shiwa csinálta anno, így kézenfekvő volt a döntés, hogy a nagyobb verzóváltást is velük vezényelje le a biztosító.
Erről a folyamatról, a két csapat együttműködéséről Horváth Andreával, az Union Biztosító marketing igazgatójával és Hoffmann Bencével, a Shiwaforce általános vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Az AI-játszótéren túl vagyunk, az üzleti oldal megtérülést és praktikus hasznot is szeretne látni. Az eszközök már itt vannak a piactéren, de a pilot projektek is megmutatták, hogy a pontatlanság, a forrás adatbázisok hiányosságai nagy hatással vannak a kimeneti minőségre. A valódi akadálya a sikeres üzleti innovációnak az, hogy a szervezetek jelenleg nem rendelkeznek elegendő képzett szakértővel, akik képesek kihasználni a digitális megoldásokat és a belső folyamataikat ezekkel érdemben újraalkotni. Teljes szervezeti szinten kell fejleszteni a kompetenciákat, ez már nem az IT. Minderről Földházi Csaba, a Shiwaforce tanácsadásért felelős igazgatója és Kállai Gábor, Shiwaforce, CTO, AI Center of Excellence vezetője beszélt nekünk.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A vállalkozások számára a digitális felületeken való megjelenés elvárás, de elég vegyes a kép, hogy ki hogyan él ezzel a lehetőséggel. Összehasonlítani nehéz, hogy egy adott vállalkozás mennyivel termelne többet vagy mennyivel lennének elégedettebbek a vásárlói, ha kiemelkedő ügyfélélményt adnának online (is). A Hellobiznisz küldetése részben éppen az, hogy fejlessze a vállalkozói ügyfeleinek a digitális és egyéb üzleti tudatosságát. E cél mentén készült el egy teljesen új portál a Shiwaforce-szal közös együttműködésben, amiről Barna Péterrel, a Telekom Márkainnovációs vezetőjével és Hoffmann Bencével, a Shiwaforce általános vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Minden menedzsment ódzkodik a website megújítástól, hiszen üzletileg kritikusak, komplexek és sokszereplősek. Előbb-utóbb mégis engedni kell az évek óta tartó nyomásnak, mégpedig azért, mert az üzleti, a marketing és a technológiai csapatok céljait egyszerre kiszolgálni képes (DXP) platformok és azok funkciói, képességei már elvárássá értek a szolgáltató szektorban. Az ügyfelek és a szabályozók is elvárják a magasabb szintet a digitális ügyfélkiszolgálásban. A MagNet Bank ilyen irányú problémáján keresztül hozott példát egy jó megoldásra Pászka Petra, a MagNet Bank marketing igazgatója és Dojcsák Dániel, a Shiwaforce marketingkommunikációs igazgatója.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS