Többször beszélgettünk már az OKR-ről (Objectives and Key Results). A Shiwaforce 4 céges OKR-jei között azonban ott van egy szokatlan elem is. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Többször beszélgettünk már az OKR-ről (Objectives and Key Results). A Shiwaforce 4 céges OKR-jei között azonban ott van egy szokatlan elem is. Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Mérd, ami számít, avagy az OKR módszer a gyakorlatban. Kovach Anton, a ShiwaForce alapító-vezérigazgatója. Aranyköpés: Zsoldos Péter. Minden szín alatt: meglévőre új hőszigetelés? Hát és ezt így hogy? Gulyás Gergő, a Mapei védő és dekorációs bevonatok termékfelelőse. Észjáték: mit tud egy elektromos targonca? Horváth Zoltán, Jungheinrich Hungária Kft. ügyvezető igazgatója.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A modern gazdaság legnagyobb válságát éljük át, közben a digitalizáció és globalizáció miatt egyébként is egy nagyon bizonytalan és kiszámíthatatlan környezetben működnek a cégek. Nem meglepő, hogy sok helyen igyekeznek agilis transzformációt végrehajtani. A sok változás közepette azonban a cselekedek értelme és sokszor maguk a célok is elveszhetnek. Így nem elég, ha képesek vagyunk változni, az sem mindegy, hogy miért tesszük azt? Ebben segít egy jó könyv! Hogyan?
Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS