Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
A legtöbb robogós biztosítás nélkül száguld
A nyári időszakban évről évre egyre több robogó jelenik meg a hazai utakon. Jelenleg már több mint félmillió robogó üzemel az országban, ezeknek mintegy 55 százalékára kötöttek már valaha kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb). Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Mi lesz a 3-as metróval?
Egyáltalán, lehet-e ennek az egész ügynek jó vége? – tettük fel a kérdést Andó Gergelynek, a Közlekedésvilág lapcsoport lapigazgatójának. Vagy a szakmai megoldások helyett a politikai csatározás keseríti meg a budapesti közlekedők mindennapjait?Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Retróüdítő és közlekedési balhék
Újraélesztik a Gyöngy üdítőitalt. Hogy lehet piaci részt kiszakítani? Mik a buktatók? Mi kell a sikerhez a sok multi által uralt piacon? Számtalan kérdésre válaszolt Salamon József Attila, a Yellowmill Cider Hungary Zrt. vezérigazgatója. Három közlekedési balhé tíz percben: körúti lámpaprogram oda-vissza, Komjádi előtti buszsáv megszüntetése, Etele úti fák villamossín-építés miatti kivágása. Aki felkészült: Andó Gergely, a Közlekedésvilág lapcsoport lapigazgatója.Részletek
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
Tényleg ilyen rosszak a felújított 3-as metró szerelvények?
Egy hét telt el a felújított metrószerelvények átadása után, és a 3-as metró vonalán teljes a káosz: a szerelvények lerobbannak, tömegek kényszerülnek más közlekedési eszközre, késnek el a munkából reggelente. A helyzetet Andó Gergely, a Közlekedésvilág lapcsoport lapigazgatója próbálta megvilágítani nekünk megvilágítani.
Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS
- « Előző oldal
- 1
- …
- 11
- 12
- 13