Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Meddig lehet halogatni a vállalati website cseréjét?

2024-11-19

Minden menedzsment ódzkodik a website megújítástól, hiszen üzletileg kritikusak, komplexek és sokszereplősek. Előbb-utóbb mégis engedni kell az évek óta tartó nyomásnak, mégpedig azért, mert az üzleti, a marketing és a technológiai csapatok céljait egyszerre kiszolgálni képes (DXP) platformok és azok funkciói, képességei már elvárássá értek a szolgáltató szektorban. Az ügyfelek és a szabályozók is elvárják a magasabb szintet a digitális ügyfélkiszolgálásban. A MagNet Bank ilyen irányú problémáján keresztül hozott példát egy jó megoldásra Pászka Petra, a MagNet Bank marketing igazgatója és Dojcsák Dániel, a Shiwaforce marketingkommunikációs igazgatója.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2024/11/epic-stories_s09e09_20241119.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: digitális ügyfélkiszolgálás, dxp, shiwaforce, website

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!