Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Márkaérték növelés a digitális ügyfélkapcsolódás révén

2024-11-26

A vállalkozások számára a digitális felületeken való megjelenés elvárás, de elég vegyes a kép, hogy ki hogyan él ezzel a lehetőséggel. Összehasonlítani nehéz, hogy egy adott vállalkozás mennyivel termelne többet vagy mennyivel lennének elégedettebbek a vásárlói, ha kiemelkedő ügyfélélményt adnának online (is). A Hellobiznisz küldetése részben éppen az, hogy fejlessze a vállalkozói ügyfeleinek a digitális és egyéb üzleti tudatosságát. E cél mentén készült el egy teljesen új portál a Shiwaforce-szal közös együttműködésben, amiről Barna Péterrel, a Telekom Márkainnovációs vezetőjével és Hoffmann Bencével, a Shiwaforce általános vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2024/11/epic-stories_s09e10_20241126.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Epic Stories Címkék: digitális tudatosság, digitális ügyfélkapcsolódás, shiwaforce, ügyfélélmény

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!