Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

Millásreggeli podcast – Agrársivatagok és AI asszisztensek

2024-03-18

2024. március 18., hétfő 9-10 óra

Részletek

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2024/03/cafe_radiocafe98_20240318-0900.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: agi, Agrársivatag, AI, asszisztens, biodiverzitás, fenntarthatóság, Keleti Arthur, mesterséges intelligencia, mezőgazdaság, MI, mihálovits gazda, monokultúra, növénytermesztés

Élelmiszersegély, robotasszisztens, digitális banfiók

2022-03-30

NÉVNAPOK, SZÜLETÉSNAPOK, ÉVFORDULÓK.

LAPSZEMLE, TŐZSDEI HELYZETKÉP.

BUDAPEST, TE CSODÁS: Hírek a fővárosból és környékéről.

ÉBRESZTŐ TÉMA: 100 ezer konzerv a menekülteket befogadó szervezeteknek. A Magyar Élelmiszerbank legújabb programja azokat a karitatív szervezeteket segíti, akik az ukrajnai háború elől menekülőket szállásolnak el. Tartós élelmiszerrel, bébiétellel, higiéniai termékekkel és édességgel is segítik a menekültek befogadását. Lehet adományozni is: a Magyar Élelmiszerbank Egyesület segélyalapot hozott létre, hogy az ukrajnai háború bombázásokkal sújtott térségeiben rekedt embereknek segítsen. Az összegyűlt pénzadományokat Egyesületünk teljes egészében az Ukrán Élelmiszerbankot működtető Kijevi Jótékonysági Alapítvány számára továbbítja. Ukrajnai testvérszervezetünk önkéntesei a háború kitörése óta több mint 640 ezer kiló élelmiszert juttattak el óvóhelyekre, kórházakba, valamint idős embereket és fogyatékkal élőket gondozó intézményekbe. Nagygyörgy András, a Magyar Élelmiszerbank külső kapcsolatok igazgatója.

KKV: Mesterséges intelligencia – csak a nagyok tudják megfizetni? A mesterséges intelligenciáról rengeteg szó esik, viszont elég kevés a gyakorlati bevezetés itthon. 2018-ban az egyik nagy magyar telekom szolgáltató úgy döntött, hogy merészet lép. Annak érdekében, hogy jelentősen csökkenhessen a várakozási idő és növekedjen az ügyfelei elégedettsége, bevezette Vandát az első magyarul beszélő ügyfélszolgálati asszisztenst. Gombár György, az Avaya Magyarország ügyvezetője.

E-COMMERCE: Tízből négy magyar soha többé nem menne be a bankfiókba. A Comnica és az NRC országos online lakossági kutatásának főbb megállapításai: minden második ügyfél szerint bankban ügyet intézni ma már olyan, mint postán feladni a sárga csekket; bár nagy részük jól eligazodik az online folyamatokban, 52 százalékuk szerint azért a digitális térben is jól jönne a személyes segítség, amikor elakadnak; ha bármilyen ügyet el tudnának intézni okostelefonon vagy laptopjukon keresztül, többé be sem tennék a lábukat a bankba. Horváth Gergely, a Comnica üzletfejlesztési igazgatója.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2022/03/JazzyRadio_2022-03-30_06_OK.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Podcast Címkék: asszisztens, bankfiók, elégedettség, konzerv, Magyar Élelmiszerbank, menekültek, mesterséges intelligencia, Tartós élelmiszer, Ügyfélszolgálat

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!