Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

CX vs. AI: a technológia szerepe az ügyfélélményben

2021-10-11

Az ügyfélszolgálati tevékenység hagyományosan emberi feladat. Talán mindig is az marad, hiszen a gépekből hiányzik az empátia és az érzelmi intelligencia, ami ehhez a munkához kell. Hol jöhet mégis szóba a gépi tanulás felhasználása az ügyfélélmény megteremtésében vagy emelésében?

Az ügyfél élményt nehéz pontosan definiálni, de a fogyasztókat érő, racionális és emocionális, tudatos és tudatalatti hatások következtében kialakuló benyomásról van szó. A Customer Experience-ben (röviden CX) két trend uralkodik: az ügyfelek egyéni kezelése, és az ügyfelek szükségleteinek előrejelzésével elérhető simább és hatékonyabb ügyfélkezelés (customer journey). Hogyan próbálják javítani a vállalatok az ügyfél élményt? A CX egyre fontosabb a vállalatoknak, megkülönböztető tényező az, hogyan bánnak az ügyfelekkel. A trendek a perszonalizáció irányába mutatnak, nem a túlautomatizálás felé, a hangsúly áthelyeződik a tranzakciónális szemléletről az ügyfél fókuszra, hiszen egy elégedett ügyfél gyakrabban vásárol. Erről beszélgettünk Kiss Gergellyel, az Attrecto Zrt. vezérigazgatójával.

Videó:

Hang:

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/10/HEUREKA.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Heuréka-élmény Címkék: AI, algoritmus, chatbot, customer journey, CX, MI, személyes ügyfélszolgálat, technológia, ügyfélélmény, Ügyfélszolgálat, ux

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!