Millásreggeli - a gazdasági muppet show

  • ÉLŐ ADÁS
  • MŰSORTÁR
  • PODCAST FELIRATKOZÁS
  • VAN BARÁTUNK: RADIOCAFÉ
  • EPIC STORIES

A személyes kapcsolattartásra durva járványhelyzetben is van igény Csak online elérhető tartalom

2021-08-12

A különböző típusú biztosításokat teljesen eltérő módon érintette a koronavírus-járvány. A kockázati életbiztosításoknál például erősen növelte a keresletet, másoknál visszaesést okozott. Ehhez kellett a biztosítóknak villámgyorsan alkalmazkodniuk nem csak a termékfejlesztés révén, hanem az ügyfélkiszolgálás folyamatainak újragondolásával. Hogyan gyorsították fel a digitalizációhoz kapcsolódó folyamatokat és miért maradt fenn komoly ügyféligány a személyes kapcsolattartása a járvány legsúlyosabb időszakaiban is? Kálozdi Tamással, a Groupama Biztosító vezérigazgató-helyettesével beszélgettünk.

https://media.blubrry.com/millasreggeli/millasreggeli.hu/wp-content/uploads/2021/08/Uzsonnakamat-210812.mp3

Feliratkozás: Apple Podcasts | Spotify | TuneIn | RSS

Kategória: Újratervezés Címkék: életbiztosítás, groupama biztosító, prémium banki ügyfél

  • MÉDIAAJÁNLAT
  • FELTÉTELEK
  • ADATVÉDELEM
  • ÁSZF
  • IMPRESSZUM
  • KAPCSOLAT
  • STÁB
  • GALÉRIA

Copyright © 2025 · Millásreggeli - minden jog fenntartva!